شناسهٔ خبر: 67007457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

آخوند قزل در گفت و گو با تقریب:

کشتی انقلاب را در مسیر افکار و ایده های امام خمینی (ره) هدایت کنیم

امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: ضروری است کشتی انقلاب اسلامی را طوری هدایت کنیم که در مسیر افکار و ایده های امام خمینی (ره) قرار گیرد.

صاحب‌خبر - آخوند «ناصر محمد قزل» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: پایبندی به نظریات و باورهایی که امام مطرح کرده هم طول عمر انقلاب را بیشتر می کند و هم بر صلابت و بالندگی آن می افزاید.
 
به گفته وی؛ با حفظ وحدت، همدلی و انسجام خودمان می توانیم از این انقلاب دفاع و اهداف و آرمان های امام راحل را تداوم ببخشیم.
 
مدیر حوزه علمیه عرفانی قازان قایه مراوه تپه با عنوان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به تمامی اقوام و مذاهب کشور است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)
انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی زنده است و با نام امام نیز در جهان شناخته می شود پس لازم است از اصول و نظریات اسلامی امام که در وصیت نامه خودشان اشاره کرده اند آگاه باشیم
بزرگترین انقلابی بود که در عصر خودش به وقوع پیوست؛ چون این انقلاب نام اسلام را به یدک می کشید متعلق به تمام اقوام و مذاهب اسلامی است و به مذهب خاصی تعلق ندارد.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی چون تمام اصول و نظریات اسلامی را رعایت و با شعار وحدت و انسجام میان مسلمانان قیام کرده و حکومت اسلامی تشکیل داده لازم است که از آن حمایت کنیم.
 
به گفته وی؛ این انقلاب در عمر مفید 45 ساله خود از تمام مسلمانان، مظلومان و آزادی خواهان جهان دفاع کرده و اصول اسلامی خودش را به اثبات رسانده است.
 
آخوند قزل با اذعان بر اینکه قول و عمل امام راحل یکسان بود، ابراز کرد: آن پیر جماران می گفت: «من یک سر موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان ترجیح نمی دهم و اگر به من خادم ملت بگویند بهتر است تا اینکه رهبر بگویند».
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در جهان با نام امام خمینی(ره) زنده است و با نام امام نیز در جهان شناخته می شود پس لازم است از اصول و نظریات اسلامی امام که در وصیتنامه خودشان اشاره کرده اند آگاه باشیم و حفظ آثار و عقاید امام را عین حفظ انقلاب بر خود واجب بدانیم.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما