شناسهٔ خبر: 67007354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شوخی هواداران پرسپولیس با کنایه جدی عالیشاه

هواداران پرسپولیس تصویر کاپیتان تیم خود را با جمله‌ای کنایه آمیز از او در بازی دو هفته قبل منتشر کردند و به ورزشگاه بردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، واکنش امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اعتراض به صحبت‌های مربیان استقلال خوزستان جالب توجه بود.
در بازی هفته بیست و هشتم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان سرخ‌ها بازی سه هیچ باخته را با بازگشتی رویایی چهار بر سه بردند تا در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل از رقیب سنتی که هفته‌ها صدرنشین بود سبقت بگیرند و در نهایت قهرمان شوند.

در آن مسابقه در شرایطی که استقلال خوزستان در نیمه نخست به شکلی ناباورانه سه گل از پرسپولیس پیش افتاده بود، ساویو روبرتو هافبک برزیلی‌اش را در دقیقه 58 با دریافت کارت زرد دوم و اخراج از دست داد.

بعد از آن بازی و شکست استقلال خوزستان مربیان و اعضای تیم آبی پوش اهوازی این اخراج را اشتباه و ناعادلانه دانسته و گفتند ساویو در صحنه برخورد با دانیال اسماعیلی فر سر خورده و مستحق دریافت کارت زرد دوم نبوده است.

این مسئله وقتی در میکسدزون ورزشگاه به امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس انتقال داده شد او جواب جالبی به خبرنگاران داد و گفت: «سر خورده؟ خب سر خورده دیگر، می‌خواست سر نخورد!»

همین جملات جالب و کنایه آمیز باعث شد تا هوادار خانمی در روز بازی پایانی پرسپولیس مقابل مس تصویری از عالیشاه را با جمله معروف «سر خورده» به ورزشگاه آزادی بیاورد و اینطوری جمله کنایه آمیز کاپیتان تیمش را یادآوری و با آن شوخی کند.

2029957

نظر شما