شناسهٔ خبر: 67007002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام:

اگر گوشمان به منویات رهبری انقلاب باشد میتوانیم شاخصه های دولت انقلابی را بیابیم

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسینی صدر» گفت: رسالت و مسئولیت بخش مهمی از جهاد تبیین امروز بر عهده هادیان سیاسی است؛ چراکه باید به درستی به تبیین حقایق بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام، با  تسلیت ایام رحلت امام راحل (ره) و شهدای ۱۵ خرداد و شهادت رییس جمهور محترم و هیئت همراه ایشان،گفت: راز موفقیت در کلیه امور کشور پیروی از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر، ادامه داد: همین ولایت فقیه است که با رهنمود های حکیمانه خود در حوادث گوناگون و توطئه های استکباری چراغ راه بوده و کشتی انقلاب را در طوفان ها به سلامت عبور دادند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، اظهار داشت: میدانیم حرکت امام خمینی (ره)در تشکیل حکومت اسلامی درطول تاریخ کم نظیر بود و در ادامه با پیروی امام حاضر از راه و مکتب ایشان و رهبری پیامبر گونه معظم له  راهنما و یاری رسان اصلی دولت ها تا کنون بوده اند و این حتی در خصوص دولت هایی که خط فکری شان با ایشان متفاوت است نیز صدق  می کند.

این مقام مسئول، به اتنخابات 8 تیرماه اشاره کرد و گفت: اگر گوشمان به منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی باشد،  می توانیم شاخصه های دولت انقلابی را بیابیم و انتخاب اصلحی در انتخابات پیش رو داشته باشیم  .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام،افزود: زحمات رئیس جمهور سابق که یک شخصیت ولایی بودند و بار ها گفته بودند من سرباز ولایت هستم و حاشیه های فراتر از متن زندگی ایشان موجب به میدان آمدن و ابراز احساسات مردم بود، معیار بسیار خوبی برای انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی صدر،  در ادامه از نیاز به تلاش همه جانبه خواص جامعه و تبیین شاخصه های رئیس جمهور مکتبی در تراز انقلاب برای آحاد مردم سخن گفت و ایراد کرد: رسالت و مسئولیت بخش مهمی از جهاد تبیین امروز بر عهده هادیان سیاسی است،  چرا که باید به درستی به تبیین حقایق بپردازند امروز در سراسر استان هادیان سیاسی هدفمندانه سازماندهی شده اند و منسجم و مقتدرانه آماده اند تا هر جایی نیازی به تبیین بیشتر باشد خدمت رسانی داشته باشند.

شایان ذکراست : نشست هادیان سیاسی فعال شهرستان سامان در دفتر امام جمعه سامان با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه سامان و هادیان سیاسی این شهرستان برگزار شد.

نظر شما