شناسهٔ خبر: 67006921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

ستاره استقلال خوشحال‌ترین پدر دنیا!

ساویو روبرتو بعد از گلزنی مقابل هوادار خوشحالی انجام داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، بازیکن برزیلی استقلال خوزستان  بعد از پشت‌ سر گذاشتن یک جلسه محرومیت در بازی با مس‌رفسنجان، مقابل هوادار کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما در اواسط نیمه نخست جانشین محکم‌کار شد و در میانه میدان حضور پیدا کرد.

روبرتو در بازی با پرسپولیس با بی‌احتیاطی از زمین مسابقه اخراج شد و پیروزی قاطعانه آبی‌های خوزستان به خطر افتاد و آنها یک برد با ارزش و بزرگ را از دست دادند، روبرتو در بازی با مس رفسنجان هم غایب بود و فرصت جبران نداشت اما در بازی با هوادار با گلی که وارد دروازه هوادار پیروزی استقلال خوزستان را قطعی کرد تا هواداران این تیم دقایق پایانی مسابقه را با خیال راحت‌تری دنبال کنند.

ساویو روبرتو در این فصل 2 گل برای استقلال خوزستان به ثمر رساند، گل اول او برای استقلال خوزستان در بازی با آلومینیوم به ثمر رسید، او گل دوم آبی‌ها را در آن مسابقه به ثمر رساند تا نتیجه دو بر صفر با نتیجه دو بر دو عوض شود و آبی‌ها در آستانه یک کامبک رویایی قرار بگیرند، در ادامه استقلال خوزستان گل سوم را به ثمر رساند و در این مسابقه پیروز از میدان خارج شد.

گل دوم ساویو در آخرین بازی فصل به ثمر رسید، او با حرکت به داخل محوطه جریمه و هدف قرار دادن سمت مخالف دروازه توانست آرشا شکوری را تسلیم کند و گل سوم استقلال خوزستان را به ثمر برساند و در پیروزی مهم این تیم سهمی داشته باشد.

خوشحالی جالب ساویو روبرتو نشان از پدر شدن او دارد، او بعد از دو گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاص خود را انجام داد و گلش را به فرزندش تقدیم کرد، او با بقای استقلال خوزستان در لیگ برتر، جبران اشتباه بزرگی که انجام داده بود و گلی که در این مسابقه به ثمر رسانده بود یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان استقلال خوزستان بود!

نظر شما