شناسهٔ خبر: 67006605 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

تظاهرکنندگان اسرائیلی از نتیانیاهو چه خواستند؟

مهر : صدها فعال صهیونیست مخالف نتانیاهو و خانواده اسرای صهیونیست در غزه در مقابل سفارت آمریکا درتل‌آویو تجمع کرده و خواهان پذیرش طرح پیشنهادی آتش بس آمریکا و امضای فوری توافقنامه مبادله اسرا شدند.

صاحب‌خبر -

 فعالان صهیونیست ضد نتانیاهو و خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه، دوشنبه شب مقابل سفارت آمریکا در تل آویو تظاهرات برگزار کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه امشب در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار امضای فوری توافق پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای مبادله اسرا با مقاومت شدند.

فعالان صهیونیستی و تظاهرات کنندگان با سر دادن شعارهایی، بر لزوم تسریع کابینه نتانیاهو در امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه تأکید کردند.

رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند که فعالان و خانواده‌های اسرای صهیونیستی در فراخوانی خواستار تظاهراتی دیگر در روز سه‌شنبه برای اعلام حمایت از طرح آتش بس پیشنهادی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا شدند.

خبر مرتبط
کاهش ۹۹ درصدی صادرات ترکیه به اسرائیل/ بحران تازه برای تل آویو

بلومبرگ گزارش داد که صادرات ترکیه به اسرائیل در ماه مه متوقف شد و آمار نشان می‌دهد که صادرات به صورت سالانه ۹۹ درصد کاهش یافته است.

گفتنی است که افزایش فشار معترضان صهیونیستی ضد کابینه نتانیاهو در شرایطی صورت می‌گیرد که جنبش حماس به طور تلویحی به پیشنهاد آتش بس جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نظر مثبت داده است.

خبر مرتبط
تل آویو خبر کشته شدن اسرای خود را تایید کرد

تل‌آویو اعلام کرد که چهار تن از صهیونیست‌های به اسارت گرفته شده در غزه جان خود را از دست داده‌اند.

دیشب هم هزاران نفر از شهرک‌نشینان در شهرهای اشغالی تل‌آویو علیه کابینه نتانیاهو تظاهرات کرده و خواستار استعفا و انحلال کابینه او شدند.

نظر شما