شناسهٔ خبر: 67006498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هازارد بهترین بازیکنان یورو 2024 را معرفی کرد

در آستانه آغاز یورو 2024، ادن هازارد، اسطوره تیم ملی بلژیک، نظر خود را در مورد بهترین بازیکنان هر تیم اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال‌دوستان در سراسر جهان منتظر بزرگترین رویداد فوتبال سال، یعنی جام ملت‌های اروپا هستند. جام ملت‌های اروپا از 14 ژوئن تا 14 ژوئیه در آلمان برگزار می‌شود.

تیم ملی آلمان تحت هدایت سرمربی جوان خود، یولیان ناگلزمن، با عملکردهای اخیر خود به جمع مدعیان قهرمانی پیوسته است. اما تیم‌های قدرتمند دیگری نیز در این رقابت‌ها حضور دارند، از جمله: فرانسه، انگلیس، پرتغال، اسپانیا، ایتالیا و هلند.

سوالی که در ذهن بسیاری از هواداران نقش بسته است این است که بهترین بازیکن هر کدام از این تیم‌های برتر در یورو 2024 چه کسی است؟

ادن هازارد، ستاره سابق رئال مادرید، به این سوال پاسخ داد. هازارد که چند ماه پیش از فوتبال حرفه ای خود خداحافظی کرد، در حال حاضر در مکزیک به سر می‌برد. او در آنجا در جام جهانی پادشاه که توسط جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. در مصاحبه‌ای با "تاک‌اسپورت" از هازارد خواسته شد تا بهترین بازیکنان هر کشور را نام ببرد.

در تیم ملی آلمان، هازارد، جمال موسیالا (21 ساله) ستاره بایرن مونیخ را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد. این بازیکن جوان در خط میانی تیم ملی آلمان جایگاه ثابتی دارد و به همراه فلوریان ویرتز وظیفه خلق حملات خلاقانه را بر عهده دارد.

2019728

در تیم ملی انگلیس، هازارد، فیل فودن (24 ساله) ستاره منچسترسیتی را انتخاب کرد. فودن که به تازگی با سیتی قهرمان لیگ برتر شده است، در رده بندی هازارد از هری کین، گلزن بایرن مونیخ، پیشی گرفته است.

1774617

اما در تیم ملی فرانسه، هازارد بدون شک کیلیان امباپه را بهترین بازیکن می‌داند. قهرمانان جام جهانی 2018 در این دوره از رقابت‌های یورو نیز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. ادن هازارد در انتخاب بهترین بازیکن ایتالیا و اسپانیا، خیلی فکر کرد. در نهایت، او در تیم ملی ایتالیا، مارکو وراتی (باشگاه العربی قطر) را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد. در تیم ملی اسپانیا، او سزار آزپیلکوتا (اتلتیکو مادرید) را برگزید. نکته قابل توجه این است که هیچکدام از این دو بازیکن در حال حاضر در لیست اولیه تیم ملی خود برای یورو 2024 حضور ندارند.

2020555

در پرتغال، کریستیانو رونالدو (ستاره النصر) به راحتی جایگاه اول را از آن خود کرد.

2030016

در تیم هلند، هازارد، یک مدافع را انتخاب کرد. ویرژیل فن‌دایک، از لیورپول، به نظر او بهترین بازیکن تیم ملی هلند است.

1939090

در نهایت، نوبت به کشور خودش رسید. در اینجا نیز، او یک ستاره منچسترسیتی را انتخاب کرد. کوین دی بروینه به نظر او بهترین بازیکن تیم ملی بلژیک است.

1768617

نظر شما