شناسهٔ خبر: 67006075 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

هشدار روسیه به اسرائیل ؛ این رویکرد بیهوده را متوقف کنید

روسیه حملات رژیم صهیونیستی به سوریه را قویا محکوم کرد و هشدار داد که این اقدام نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری روسی تاس نوشت: وزارت خارجه روسیه دوشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: مسکو این اقدامات تهاجمی را که نقض آشکار حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی است، قویا محکوم می‌کند.

وزارت خارجه روسیه افزود: استفاده از زور در شرایط پرتنش منطقه‌ای می‌تواند پیامدهای بسیار خطرناکی داشته باشد و به منجر به افزایش تنش‌های مسلحانه تمام‌عیار شود. این اقدامات غیرقابل قبول است.

روسیه از رژیم صهیونیستی خواست «از این رویکرد بیهوده را که موجب بی‌ثباتی کنترل‌نشده در تمام خاورمیانه می‌شود، متوقف کند.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه شهرک حیان واقع در شمال غرب استان حلب سوریه را هدف قرار دادند.

در پی این حمله پدافند هوایی سوریه فعال و با اهداف متخاصم مقابله کرد. در این حملات یک کارخانه ذوب مس در مجاورت شهر حیان هدف قرار گرفت.

در همین رابطه یک مقام نظامی سوریه به خبرگزاری سانا، گفت: در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه، دشمن اسرائیلی حمله‌ای را از سمت جنوب شرق حلب انجام و نقاطی را در اطراف این شهر هدف قرار داد که در پی آن ۱۷ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شدند و خسارت‌هایی را نیز در پی داشت.

نظر شما