شناسهٔ خبر: 67006003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

راه الهی امام خمینی(ره) سرفصلی برای مقابله با طاغوت بود

حجت الاسلام قربانی گفت: انفجار واقعی نور جهان در انقلاب اسلامی صورت گرفت ،انفجاری که از همه انقلاب های جهان صدایش و بازتابش بیشتر بود.

صاحب‌خبر -

این راه الهی امام (ره) بود که مردم  توانستند در مقابل ظلم و رژیم منحوس شاهنشاهی بایستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:حجت الاسلام والمسلمین قربانی «رئیس شورای هماهنگی  تبلیغات اسلامی گلستان »  درمراسم  یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و گرامیداشت ارتحال امام (ره) در نگین شهر گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند:عظیم تریم انسان ها ، مردمی هستند که در آخرالزمان  پیغمبرشان را ندیده اند اما پای دین و اعتقاداتشان خواهند ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس از فرزندان و همسران خود گذشتند تا اسلام پابرجا بماند ، این عظمت شما مردم هست  که بعد از ۴۵ سال  هنوز یاد و خاطره شهدای این انقلاب اسلامی را گرامی میدارید.

وی در ادامه با توجه به عظمت انقلاب اسلامی در میان انقلاب های جهان افزود: انفجار واقعی نور جهان در انقلاب اسلامی صورت گرفت ،انفجاری که از همه انقلاب های جهان صدایش و بازتابش بیشتر بود.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی:امام (ره) فرمودند یاران من در گهواره هستند ، امروز آن یاران، محافظان  و جان برکفان انقلاب اسلامی هستند؛بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک شبکه انگلیسی بنام بی بی سی یک مستند تهیه می کند از انقلاب اسلامی  که تمام معادلات جهان تحت تأثیر این انقلاب(انقلاب اسلامی)قرار گرفتند.

وی خطاب به دشمنان  انقلاب اسلامی گفت: اگر ایران رو به انزوا هست ، چرا شما آنقدر تبلیغات ضد ایرانی می کنید ،شما خود فروخته ها و وطن فروشان بی مایه چشم دیدن پیشرفت جمهوری اسلامی را ندارید و این آرزوی رو به گور خواهید برد  به فضل الهی ،

ایشان با اشاره مسیر و شخصیت حضرت امام(ره) در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی افزود؛این راه الهی امام (ره) بود که مردم  توانستند در مقابل ظلم و رژیم منحوس شاهنشاهی بایستند،امام (ره)  تنها  چیزی  که براش مهم نبود دنیا و قدرت طلبی بود؛امام (ره) تنها چیزی که براش مهم بود ، اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) بود و موفق هم شد. دشمنی امام (ره) با غرب و غرب صفتان به واسطه آن رفتار و اعمال الهیش بود .

انتهای خبر/

نظر شما