شناسهٔ خبر: 67005763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جوان خوافی در ارتفاعات بخش جلگه زوزن مفقود شد

خواف-ایرنا- بخشدار جلگه زوزن از توابع شهرستان خواف گفت: یک جوان ۳۸ ساله یکشنبه شب در ارتفاعات این بخش مفقود شد و تلاش برای پیدا کردن وی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

غلامعلی صالحی سلامی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال اعلام مفقود شدن یک جوان خوافی یکشنبه شب در ارتفاعات روستای باغ بخشی از توابع بخش جلگه زوزن مفقود شده و جستجو برای یافتن وی آغاز شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های امدادی هلال احمر، محور شهید دشتی سپاه، ماموران انتظامی و نیروهای مردمی به سمت محل مدنظر اعزام شده‌اند.

بخشدار جلگه زوزن خواف اظهارکرد: این فرد همراه با چهار نفر از دوستان خود برای جمع آوری داروهای گیاهی به ارتفاعات روستای باغ بخشی از توابع این بخش رفته بود و دوستان وی هنگام برگشت متوجه مفقود شدن این شخص شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر خواف نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ۲ گروه جستجوی امداد و نجات از صبح امروز دوشنبه به محل اعزام شده‌اند و بعد از چند ساعت تلاش و به نتیجه نرسیدن ۲ گروه دیگر به کمک آنها رفتند.

محمد افشارمقدم با بیان اینکه تلاش‌ها برای پیدا کردن جوان مفقود شده همچنان ادامه دارد، افزود: گروه‌های امدادی خودرویی و موتوری تا ساعاتی پیش درحال گشت زنی در منطقه مدنظر بودند که به دلیل تاریک شدن هوا جستجو متوقف شد و از سحرگاه روز سه شنبه دوباره جستجو ادامه می‌یابد.

به گزارش ایرنا بخش جلگه زوزن با حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ روستا به مرکزیت شهر «قاسم آباد» یکی از بخش‌های شهرستان خواف است و در جنوب غربی مرکز این شهرستان قرار دارد.

مرکز شهرستان خواف با چهار بخش «جلگه زوزن، سلامی، سنگان و مرکزی» و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما