شناسهٔ خبر: 67005480 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

سریال کمدی علیرضا مسعودی بعد از چهار قسمت به بهانه‌هایی عجیب از کنداکتور حذف شد

صاحب‌خبر -

بعد از پخش چهار قسمت از کمدی «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی، اعلام شده که این سریال تا اطلاع ثانوی روی آنتن نمی‌رود. دلیل عدم پخش سریال به شهادت رئیس‌جمهور، در پیش بودن رحلت بنیانگذار انقلاب، تلاقی با مسابقات یورو 2024 و نزدیک بودن به ماه محرم و صفر اعلام شده. این درحالی است که غیر از مورد اول، زمان سایر مناسبت‌ها از پیش مشخص بوده‌ و سریال با علم به نزدیک بودن این مناسبات روی آنتن رفته بوده. به نظر می‌رسد علت اصلی عدم پخش سریال به ضعف کیفی آن برمی‌گردد؛ مسئله‌ای که در چهار قسمت اول آن کاملا به چشم آمده است.

 به گزارش فیلم‌نیوز، سریال «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی در 26 قسمت تولید شده و از همان ابتدا هم مشخص بود پخش بعضی قسمت‌های آن با 14 و 15 خرداد و همچنین شروع مسابقات یورو 2024 تلاقی خواهد کرد. با این حال سریال روی آنتن رفته و در تصمیمی ناگهانی از آنتن خارج شده است.

این درحالی است که درحال حاضر فصل سوم «سرزمین مادری» روی آنتن نرفته و شبکه سه می‌توانست برای جلوگیری تلاقی سریالش با این مناسبات، آن را هفت روز هفته روی آنتن بفرستد یا با شروع مسابقات یورو 2024 ساعت پخش جدیدی را به آن اختصاص دهد اما عملا چنین اقدامی انجام نداده است. ضمن اینکه ماه محرم هم از 24 تیرماه شروع می‌شود و تحت هر شرایطی پخش سریال 26 قسمتی تا آن زمان به پایان خواهد رسید.

سریال کمدی «بدل» ساخته علیرضا مسعودی بعد از پخش 5 قسمت از کنداکتور شبکه سه حذف شد. سریال کمدی «بدل» ساخته علیرضا مسعودی بعد از پخش 5 قسمت از کنداکتور شبکه سه حذف شد. نمایی از سریال کمدی «بدل» که بعد از پخش چهار قسمت از کنداکتور شبکه سه حذف شد.

به نظر می‌رسد با پخش چهار قسمت ابتدایی این سریال، عیار آن مشخص شده و مدیران شبکه سه با وجود بازگشت سریال‌های کمدی به کنداکتور بعد از وقفه‌ای چند روزه، با ادامه پخش این سریال موافقت نکرده‌اند.

در خبر منتشر شده درباره این سریال آمده که زمان آتی پخش سریال به مخاطبان اطلاع داده خواهد شد و باید دید آیا کنداکتور شبکه بار دیگر در اختیار آن قرار خواهد گرفت یا خیر.

سریال «بدل» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا مسعودی با بازی شهرام قائدی، اشکان اشتیاق، پریسا مقتدی و … تولید شده بود.

انتهای پیام

نظر شما