شناسهٔ خبر: 67005101 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیبروی تیم ملی والیبال ایران: دیگر بهانه‌ای نداریم

آرمان صالحی گفت: دیگر هیچ بهانه‌ای نداریم و باید با تمام وجود برای پیروزی بکوشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی در سالن اصلی مسابقات در هفته دوم لیگ ملت‌ها و در آستانه بازی با ژاپن اظهار کرد: در چهار روزی که به ژاپن آمده‌ایم، کل تیم ریکاوری خوبی داشت و تمرینات توپی خوبی را پشت سر گذاشتیم. خوب وزنه زدیم و در کل تمرینات خوبی داشتیم.

او ادامه داد: ژاپنی‌ها مثل همیشه منظم و مرتب با برنامه‌ریزی مثال‌زدنی میزبانی می‌کنند و امروز در سالن اصلی تمرین کردیم. اولین بازی ما با میزبان است. اگر اشتباه نکنم بازی افتتاحیه است و بر خلاف هفته اول که نتوانستیم آن چیزی را که باید، به دست آوریم. امیدوارم در هفته دوم با عملکرد بهتر و ریکاوری ذهنی خوبی که در این مدت انجام دادیم بتوانیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

صالحی درباره اضافه‌شدن ایشیکاوا و تاکاهاشی به ترکیب ژاپن در بازی فردا گفت: صد درصد حضورشان متفاوت خواهد بود و ژاپن در هفته اول از چهار مسابقه بدون حضور این بازیکنان سه برد به دست آورد، میزبان هم هستند و شرایط کامل فرق می‌کند. هر دو، بازیکنانی‌اند که در فینال و نیمه‌نهایی لیگ ایتالیا حاضر بودند و بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند.

لیبروی تیم ملی در پایان تاکید کرد: دیگر بهانه‌ای نداریم و باید هر چه را از دستمان برمی‌آید انجام دهیم و صدمان را بگذاریم تا ببریم. از شانس صحبت نمی‌کنم از باور می‌گویم. باید باور داشته داشته باشیم و همدل باشیم و صدمان را بگذاریم تا ببریم.

جدال ایران و ژاپن در روز اول از هفته دوم لیگ ملت‌ها ساعت ۱۳/۵۰ (به وقت تهران) سه‌شنبه ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما