شناسهٔ خبر: 67004057 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی:

فلسطین به مساله‌ای جهانی تبدیل شده است/مقاومت امروز مردم فلسطین، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد

سردار حاجی‌زاده گفت: فلسطین به مساله‌ای جهانی تبدیل شده است و امروز اهمیت بیشتری نسبت به قبل دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، سردار حاجی زاده در حاشیه مراسم سی‌وپنجمین سالگرد عروج حضرت امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد: مردم فلسطین باید بدانند که مقاومت امروز آنها، مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد، آنها بدانند که کار بزرگی را آغاز کرده‌اند و ما در درد و رنج‌های آنها شریک هستیم.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین، قلب جهان اسلام هستند، افزود: حتی مردم غیرمسلمان جهان هم دلشان با فلسطین است.»فرمانده نیروی هوافضای سپاه انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دیدن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین حقیقتا برای همه آزاردهنده است، تصریح کرد:مردم ایران و جهان آنچه را که امام خمینی (ره) 45 سال پیش در مورد فلسطین دید، اکنون لمس می‌کنند و می‌بینند.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم به المیادین گفت: پیروزی از آنِ مردم فلسطین خواهد بود و رژیم صهیونیستی به زودی فروخواهد پاشید.

سرلشکر موسوی افزود: مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی در ایران، بیت‌المقدس و فلسطین است.

 امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم به المیادین گفت:مساله فلسطین، مساله نخست همه آزادگان جهان است و به زودی کشور مستقل فلسطین تشکیل خواهد شد.

امیر آشتیانی تاکید کرد: ما رویکرد رئیس جمهور فقیدمان را ادامه خواهیم داد و قطعاً در آینده همه نتایجی را که قبلا کسب کرده‌ایم، دوچندان خواهیم کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما