شناسهٔ خبر: 67003966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

موافقت وزارت علوم با تصویب دو رشته کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز

دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه اندازی و آغاز فعالیت ۲ رشته تحصیلی جدید در گروه‌های آموزشی علوم انسانی و فنی مهندسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز را تصویب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر علی رییس پور رییس دانشگاه ازاد اسلامی رامهرمز اظهار کرد: تلاش‌ها و اقدامات دانشگاه ازاد رامهرمز در راستای ارتقاء سطح علمی و توزیع عادلانه فرصت ها و امکانات تحصیلی متمرکز است.

وی با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های آموزشی لازم برای توسعه تحصیلات تکمیلی به منظور تاسیس رشته‌های جدید گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده دو رشته جدید «مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی، مهندسی برق» در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی راه اندازی شده است.

وی راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی، متناسب با علاقه مندی مخاطبان و نیاز روز جامعه را از جمله اولویت‌های برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز برشمرد و ادامه داد: با تصویب این ۲ رشته توسط دفتر گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آغاز فعالیت آنها از سال تحصیلی آینده (مهر ماه ۱۴۰۳ تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد واحد به ۱۳ رشته محل افزایش یافت .

دکتر رییس پور در ادامه گفت: هم اکنون رشته ها در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ثبت شده است و داوطلبان می توانند با مراجعه به تارنمای مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس azmoon.org نسبت به انتخاب آنها به عنوان رشته محل تحصیل خود اقدام نماید.

وی افزود: انتخاب رشته داوطلبان، ثبت نام و پذیرش بدون آزمون دانشجو (ویژه استعداد های درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۹ خرداد ماه ادامه دارد.

46

نظر شما