شناسهٔ خبر: 67002241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید آیت‌الله رئیسی خود را فدای مردم کرد

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید آیت الله رئیسی خود را فدای مردم کرد و ‌حضور مردم با چشمان گریان در تشییع شهید جمهور نیز به جهت از خودگذشتگی رئیس جمهور برای مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، آیت الله محسن اراکی ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در بیت تاریخی امام، اظهار داشت: امام خمینی (ره) صفحه جدیدی در تاریخ معاصر شکل داد و هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد گستره نهضت عظیمی را که امام به وجود آورده است درک کنیم چراکه این نهضت عظیم، جهان را متحول کرد و این جامعه ولایی و یکپارچه، هدیه امام راحل به مردم بود.

وی‌افزود: یکدلی و همدردی جامعه، ولایت عرضی و همبستگی جامعه را به همراه خواهد داشت. در این شرایط، جامعه متشکل و قدرتمند به وجود خواهد آمد که دشمن نمی‌تواند آن را شکست دهد و حرکت جامعه رو به جلو است زیرا این جامعه رو به خدا و کمال حرکت می‌کند.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خود را فدای مردم کرد و ‌حضور مردم با چشمان گریان در تشییع شهید جمهور نیز به جهت از خودگذشتگی رئیس جمهور برای مردم بود. رهبران ایران نیز در قافله شهادت پیشقراول هستند و در تاریخ انقلاب نام رئیس جمهور شهید، نخست وزیر شهید و علمای بزرگ شهید ثبت شده و یعنی رهبران ملت صادقانه در خدمت مردم هستند.

اراکی ادامه داد: خدمت به دیگران و کمک به مسئولان در جهت موفقیت نظام است چراکه اداره جامعه کار مشترک مردم و حاکمیت است و بدون کمک مردم ناقص خواهد ماند. جامعه ایمانی مثل یک پیکر واحد است که درصورت درد یک عضو، دیگر اعضا هم درد می‌گیرند و اگر اهل ولایت علی و حسینی هستیم، نباید نسبت به درد دیگری بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: امروز اگر یاد و نام امام را زنده نگه می‌داریم به جهت نعمت بزرگ آزادگی است که به ما هدیه داد و امروز دنیا از ملت ایران تبعیت می‌کند و دانشجویان اروپایی شعار به زبان فارسی سر می‌دهند، یعنی فرهنگ انقلاب را به کشورهای اروپایی صادر کردیم.رسانه‌های آمریکایی اعتراف دارند که اعتراضات دانشجویی توسط ایران رهبری می‌شود، چراکه پیام انقلاب امام و پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی رسیده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: رعایت قانون در تمام زمینه‌ها بزرگ‌ترین خدمت مردم به مسئولان است، با رعایت قانون جامعه قانون‌مدار می‌شود و متخلف جرات تخلف و اختلاص ندارد اما اگر حرمت قانون شکسته شد، دست متخلفان بزرگ در بی قانونی باز می‌شود.

انتهای پیام/711/

نظر شما