شناسهٔ خبر: 67001124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اعزام بیش از ۱۰ هزار نوجوان و جوان البرزی به مرقد امام خمینی (ره)

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز از اعزام بیش از ده هزار نوجوان و جوان استان در قالب شبکه تربیتی صالحین برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج البرز، حجت الاسلام عنایت اقبالی در حاشیه اعزام آحاد مردم و بسیجیان به مرقد امام خمینی (ره) از استان البرز، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای خدمت و فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام راحل، انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و همچنین ملت مسلمان ایران را به عزت و سعادت و مسیر حق و حقیقت راهنمایی کرد.
اعزام بیش از ۱۰ هزار نوجوان و جوان البرزی به مرقد امام خمینی (ره) 
حجت الاسلام اقبالی اشاره کرد: امام خمینی ره آن دست قدرتمند، آن شخصیّت فولادین، آن دل مطمئن، آن زبان ذوالفقارگونه‌ای بود که توانست میلیون‌ها انسان را از قشر‌های مختلف وارد میدان کند، در میدان نگه دارد، یأس و نومیدی را دور کند، جهت حرکت را تعلیم بدهد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی بسیج حفظ انقلاب و دستاورد‌های آن است، توضیح داد: نظر به اهمیت تعظیم و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و شرایط کشور و ایام انتخابات پیش رو، حلقات و گروه‌های تربیتی صالحین استان البرز با استفاده از ظرفیت مربیان تربیتی تحت قالب راوی در اتوبوس ها، سرود، مسابقات و پویش‌های برخط تربیتی، گعده‌ها و حلقه‌های آزاداندیشی پیرامون موضوع انتخابات، فرمایشات مقام معظم رهبری را بعنوان دستور کار تربیتی قرار داده اند.

وی بیان کرد: با توجه دقیق به کلام و بیانات مقام معظم رهبری در این روز عظیم، باید تلاش کنیم در مدت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بعنوان بزرگترین دستاورد‌های انقلاب امام راحل (ره) باشیم.

نظر شما