شناسهٔ خبر: 67000685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

روز اعلام خبر رحلت امام خمینی (ره) جزو تلخ‌ترین روز‌ها بود

حجت‌الاسلام عرب انصاری گفت: هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کشور و انقلاب حتی برای یک روز بدون امام باشد، چون انقلاب با نام امام شناخته شده بود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مهدی عرب انصاری، معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درباره زمان اعلام خبر ارتحال امام خمینی (ره) و فضای کشور در آن روزها گفت: خداوند این روزها را پیش نیاورد. قطعاً آن روزها تلخ‌ترین شب و روز عمر ما بود. هیچ مصیبتی بالاتر از این مصیبت نبود. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد کشور و انقلاب حتی برای یک روز بدون امام باشد. چون انقلاب با نام امام شناخته شده بود.

حجت‌الاسلام عرب انصاری ادامه داد: امام راحل مانند خورشید تابناکی بود که می‌درخشید. اما متاسفانه ایشان درگذشتند و جریان رسانه‌ای القا کرد که حال امام رو به وخامت است. چون مرتب حال امام به اطلاع مردم می‌رسید و مردم خودشان را برای این خبر آماده کرده بودند. آن شب خیلی‌ها نتوانستند بخوابند. شب خیلی سختی بود. صبح که یک مرتبه صدای قرآن از خانه‌ها شنیده شد، صدای ولوله و گریه و زاری از خانه‌ها بلند شد و حتی تعدادی از مردم به بیرون از واحدهایشان آمدند.

معاون مراسم و استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره برنامه‌هایی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) در سراسر کشور تدارک دیده، گفت: مردم طبق رسم هر ساله در ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند. از ۸ صبح برنامه‌ها به طور رسمی آغاز شد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس رهنمود نماینده ولی فقیه و رئیس شورا به تشکیل ستادهای استانی اقدام کرد. در این ستادها بزرگداشت رحلت حضرت امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد مورد توجه قرار گرفته است. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

نظر شما