شناسهٔ خبر: 67000641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد: در نشست نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد، بر برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد تاکید شد.

صاحب‌خبر -
برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد. 
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت:در این نشست به بررسی وضعیت اجرایی ضوابط اختصاصی طلا، فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها و نحوه اجرایی روند نظارت قضایی برای برخورد با خودرو‌های شوتی فعال در حوزه قاچاق سوخت پرداخته شد. 
خوشنویس ادامه داد: بررسی آخرین وضعیت دوربین‌های نظارتی مستقر در محور‌های مواصلاتی استان و تبیین روند تخصیص سوخت به مراکز کشاورزی استان بر مبنای سطح زیر کشت از دیگر دستور کار‌های این نشست بود. 
وی خاطرنشان کرد: در این نشست وضعیت قاچاق سوخت توسط ناوگان حمل بار و مسافر بررسی و بر برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد تاکید شد. 
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست بر اهتمام کلیه دستگاه‌های عضو کمیسیون استان پیرامون وظایف محوله تأکید و هم راستا بودن روند مبارزه با قاچاق کالا با تولید ملی و تمرکز بر رونق و جهش آن را ارزشمند تلقی کرد.

نظر شما