شناسهٔ خبر: 67000321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شیخ پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری:

فقط با تکیه بر راه گذشتگان نمی توان آینده را ساخت

شیخ پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیشرفت، فرایندی طولانی دارد که تنها با تکیه بر راه گذشتگان نمی توان آینده را ساخت. من می کوشم راه رفته را ادامه داده و در رفع نواقص بکوشم. عدم توجه به حلقه اتصال، ویرانگر اقتصاد، فرهنگ، سیاست و محیط زیست خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی شیخ پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: همه خواسته من تحقق ایرانی آباد است. بدون توجه به قانون و منابع کشور، رسیدن به این نقطه دشوار است. ضمن احترام به همه گروه ها با آمادگی بهره برداری از نظرات قصد آبادانی کشور را دارم. امروز در عرصه سیاست بیش از هر زمان دیگری نیازمند اخلاق هستیم.

وی افزود: بدین سان برنامه دولت همان برنامه مصوب توسعه هفتم و خط مشی آن، اسناد بالادستی و سیاست های کلی نظام در قالب ابلاغیه های مقام معظم رهبری خواهد بود. این برنامه ها با هزاران ساعت کار کارشناسی در دولت و مجلس تصویب شده است. 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مشکل بزرگ امروز کشور، انقطاع کامل دولت ها از یکدیگر است. پیشرفت، فرایندی طولانی دارد که تنها با تکیه بر راه گذشتگان نمی توان آینده را ساخت. من می کوشم راه رفته را ادامه داده و در رفع نواقص بکوشم. عدم توجه به حلقه اتصال، ویرانگر اقتصاد، فرهنگ، سیاست  و محیط زیست خواهد بود. 

وی افزود: در عرصه اجرا مهم ترین امر برای تحقق هر برنامه ای را مشارکت مردم و نهادهای مدنی از طریق شیوه های نوین توسعه ای اجتماعی می دانم و هر مانعی مضر است. در گزینش مدیران ملاک اصلی ام پذیرش برنامه است. 

شیخ اظهار کرد: اگر دولت ها از دست اندازی در ثروت عمومی به ویژه شرکت های دولتی که بخش اعظم اقتصاد کشور را تشکیل می دهند دست بردارند می توان به پیشرفت اقتصادی کشور امید بست. مالکیت دولت از اداره شرکت ها باید برداشته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما