شناسهٔ خبر: 67000315 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ناشر سری GTA از همین حالا به بازی GTA 7 فکر می‌کند!

اقتصاد ایران: درحالی‌که بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه در انتظار GTA 6 هستند، مدیرعامل تیک‌-تو غیرمستقیم به GTA 7 اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، در مصاحبه‌ی اخیرش، اطلاعاتی در مورد نسخه‌ی کامپیوتر GTA 6 ارائه داد و به‌نوعی به GTA 7 نیز اشاره کرد؛ نسخه‌ی بعدی بازی محبوب GTA که احتمالاً بیش‌ از ۱۰ سال دیگر منتشر خواهد شد.

به‌نوشته‌ی TweakTown، مصاحبه‌ی زلنیک در رویداد سالانه‌ی فناوری، رسانه و مخابرات TD Cowen 52 برگزار شد. مجری TD Cowen تخمین زد Take-Two از زمان انتشار GTA V حدود ۱۰ میلیارد دلار درآمد داشته است. زلنیک با این موضوع موافقت کرد و گفت که عدد تخمینی، با واقعیت همخوانی دارد و سپس به GTA 6 اشاره کرد.

از زلنیک پرسیده شد: «وقتی به GTA 6 فکر می‌کنید آیا اطمینان دارید که این مجموعه می‌تواند از نظر درآمد و دسترسی به جهش دیگری دست پیدا کند؟» مدیرعامل Take-Two در پاسخ گفت: «دنیا نسبت‌ به زمانی‌ که GTA V را منتشر کردیم، جای متفاوتی است. چیزی که قبل از آن نقطه وجود داشت، GTA IV بود، ما چند محتوای الحاقی قابل دانلود داشتیم، اما هیچ نسخه‌ی آنلاینی وجود نداشت.»

زلنیک در ادامه‌ی صحبت‌هایش توضیح داد: «در آن زمان، GTA V با Call of Duty رقابت تنگاتنگی داشت. حالا پس از حدود ۱۰ سال و با عملکرد GTA V، ما به یک استثناء تبدیل شده‌ایم. ما پرفروش‌ترین محصول سرگرمی در تمام دوران‌ها و در تمامی اشکال سرگرمی را داریم. راک‌استار با انتشار هر تریلر جدیدی، عملاً اینترنت را منفجر می‌کند و تریلر GTA 6 در ۲۴ ساعت ۹۳ میلیون بازدید در یوتیوب داشت که رکورد بسیار جذابی بود.»

مقالات مرتبط:
  • تصاویر جدید GTA 6 احتمالا «به‌زودی» منتشر می‌شوند
  • رسمی: زمان عرضه بازی GTA 6 به‌صورت حدودی اعلام شد

مدیرعامل Take-Two می‌گوید: «راک‌استار در زمان مناسب، اعلامیه‌های بیشتری منتشر خواهند کرد. من باور دارم استراتژی درست برای کسب‌و‌کار ما این است در جایی باشیم که مصرف‌کننده حضور دارد و راک‌استار از نظر تاریخی به هر جایی که مصرف‌کنندگان حضور داشته باشند، توجه دارد.»

زلنیک درمورد نسخه‌ی هفتم بازی محبوب GTA گفت: «اگر به آینده نگاه کنید، می‌دانم که ما هنوز به انتشار GTA 6 هم نرسیده‌ایم، اما در حال‌ فکر کردن به... هستیم.» مدیرعامل Take-Two به‌طور غیرمستقیم اعلام کرده است که از همین حالا به ساخت GTA 7 فکر می‌کند.

نظر شما