شناسهٔ خبر: 66999095 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تابستان پرهیاهوی رئال

تصمیم‌های مهم قهرمان: هیولای دست نیافتنی!

کیلیان امباپه تنها خبر خوشی نیست که رئال بعد از فتح لیگ قهرمانان برای پانزدهمین بار، به هوادارانش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ماشین برنده رئال متوقف نمی‌شود. جشن‌های قهرمانی به پایان رسید و حال زمان آن فرا رسیده است که برنامه‌ریزی برای چالش‌های فصل بعد شروع شوند و مهمترینشان، هفتگانه!

2028637

رسمی شدن انتقال امباپه

اگرچه به نظر می‌رسد رئال مادرید همچنان در سیبلس و در جشن و سرور زندگی می‌کند، اما حقیقت این است که تمرکز مدیران باشگاه روی اهدافی دیگر است و در دفتر باشگاه و کمپ والدبباس روزهاست که در مورد تابستان و برنامه‌ریزی برای تقویت تیم تمرکز کرده‌اند. زمان تصمیم‌گیری‌های مهم فرا رسیده است و اولین و شاید مهم‌ترین آنها در تابستان، اعلام خبر رسمی آمدن کیلیان امباپه به رئال مادرید است، انتقالی که امروز یا فردا انجام خواهد شد.

رسمی شدن انتقال ستاره فرانسوی نقطه شروع رئال مادرید 25-2024 است. قراردادی که امضا شده و تنها اعلام رسمی آن مانده است، انتقالی که رئال را یک پله دیگر بالاتر خواهد برد و بار دیگر در مرکز توجهات قرار می‌دهد.

2027759

لنی یورو و یک حرکت بلینگامی

آمدن امباپه تنها اتفاق تابستان نخواهد بود. لنی یورو فرانسوی نیز می‌تواند به هموطنش ملحق شود. رئال مادرید هیچ زمانی خرید مدافع میانی فرانسوی را رد نکرده، اگرچه پیشنهاد برخی از تیم‌های لیگ برتر با دستمزدهای قابل توجه برای این بازیکن، چشم‌انداز مذاکرات را تغییر داده است.

زمان آن فرا رسیده است که فوتبالیست جوان لیل نشان دهد که آیا واقعاً می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند یا خیر. برای انجام این کار، او باید یک حرکت بلینگامی انجام دهد، یعنی برای پوشیدن لباس سفید رئال مادرید از خیر پول هنگفتی بگذرد

شنبه شب یورو با حضور در فینال ومبلی و تماشای بازی از نزدیک، به نوعی چراغ سبزش را به رئال مادرید نشان داد. رافا مارین منتظر تصمیم نهایی یورو است تا مقصد احتمالی خود را برای فصل آینده بداند.

2029811

تمدید قراردادها

مرحله بعدی تایید تداوم لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر خواهد بود که می‌توان لوکاس واسکز را هم به او اضافه کرد اما حقیقت این است که تمدید لوکاس هنوز قطعی نشده است. او به تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر بسیار نزدیک است اما هنوز این توافق بسته نشده است. در مورد مودریچ ولی او قطعا یک فصل دیگر خواهد ماند.

تماس رونالدو با ناچو، تردیدهای لونین و مندی

تصمیم ناچو فرناندز تغییر نکرده است. تمایل او برای جدایی دست نخورده به نظر می‌رسد، اما او هنوز آن را صد درصد در باشگاه تایید نکرده است. آخرین تماسی که دریافت کرد، از طرف النصر و با توصیه رونالدو بود و یک پیشنهاد اقتصادی مهم که باید روی آن فکر کند.

دو تمدید احتمالی دیگر نیز وجود دارد که حل نشده باقی مانده است. چیزی که توجهات را جلب می‌کند، مربوط لونین است. با یک فصل باقی‌مانده از قراردادش، او باید بین تمدید یا جدایی تصمیم نهایی را بگیرد. او می‌داند که فصل آینده به عنوان جانشین کورتوا به نیمکت بازخواهد گشت. امسال و پس از اثبات اینکه می‌تواند در رئال مادرید شروع کننده باشد، تردیدها برای تمدید او بیشتر شده است.

2029782

موضوع دیگری که در والدبباس بیش از یک بار در مورد آن صحبت شده است، تمدید فرلاند مندی است. بازیکن فرانسوی در مقطع تعیین کننده فصل نشان داد که ارزش او در تیم در حال حاضر غیرقابل محاسبه است. سران رئال مادرید علاقه خود را برای تمدید اعلام کرده‌اند، اما تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

انتقال آلفونسو دیویس

در پس زمینه، تحرکات رهبران رئال مادرید در اطراف آلفونسو دیویس نیز دیده می‌شود. این گزینه انتقال هنوز باز است و می‌تواند روی تصمیم نهایی مندی نیز اثرگذار باشد. کارلتو مندی را بهترین مدافع چپ دنیا از نظر کارهای دفاعی می‌داند ولی در رئال روی دیویس به عنوان بهترین گزینه برای تقویت جناح چپ اتفاق نظر وجود دارد. بایرن روی تمدید با او اصرار دارد، اما هنوز تصمیمی در این مورد اعلام نشده است.

2016982

رئال مادرید با آمدن اندریک، جذب کیلیان امباپه، لنی یورو و احتمالا دیویس در فصل آینده تیمی مهارنشدنی خواهد شد. هدف کسب هفتگانه است، گنجی که هنوز کشف نشده اما رئال می‌خواهد اولین تیمی باشد که به آن خواهد رسید.

نظر شما