شناسهٔ خبر: 67382932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عکس| پست معنی‌دار تیم قطری/ ستاره پرسپولیس رفتنی شد؟

در حالی باشگاه پرسپولیس جدایی عبدالکریم حسن را تکذیب کرد که رسانه‌های قطری از پیوستن او به الوکره خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

امروز روزنامه الرایه در خبری نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس، از توافق عبدالکریم حسن، مدافع قطری سرخپوشان، با باشگاه الوکره خبر داد. با این حال پرسپولیس در اقدامی غیرمنتظره و کمتر دیده‌شده، به سرعت این خبر را تکذیب و صراحتا اعلام کرد که او قرارداد بدون قید و شرط برای فصل آینده دارد.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر تکذیب خبر جدایی، اعلام کرد بند دیگری هم در قرارداد این مدافع تنومند قطری گنجانده شده است: «این بازیکن در زمان قرارداد با باشگاه پرسپولیس، حق هیچ گونه مذاکره‌ای را با باشگاه دیگر نخواهد داشت.»

 به نظر می‌رسد برخلاف ادعای پرسپولیس، عبدالکریم در مسیر جدایی از جمع سرخپوشان قرار دارد و همانطور که تلویزیون الکاس تاکید کرده، توافقات خود را نیز با باشگاه الوکره پیش برده است.

حالا صفحه رسمی اینستاگرام الوکره پستی از یک ساعت شنی با متن Coming Soon قرار داده که به نظر می رسد این باشگاه به زودی از مدافع چپ پرسپولیس رونمایی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بند فسخی در قرارداد حسن با پرسپولیس وجود ندارد، این بازیکن با پرداخت پول باید رضایتنامه‌اش را بگیرد و احتمالا سرخپوشان بتوانند از این بابت درآمدزایی دلاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رسانه قطری علیه ادعای پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن به الوکره پیوست +عکس

عکس| پست معنی‌دار تیم قطری/ ستاره پرسپولیس رفتنی شد؟

نظر شما