شناسهٔ خبر: 66998888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پلیس راه:

تردد پرحجم در تمام جاده‌های شمال/ کندوان یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پرحجم بودن تردد در تمامی محورهای مواصلاتی این استان از یک‌طرفه شدن محور کندوان خبر داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پرحجم بودن تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی این استان از یک‌طرفه شدن محور کندوان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با اشاره به اینکه راه‌های جاده‌ای استان شلوغ و مر حجم است است، اظهار داشت: هم‌اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان تردد پرترافیک است.

وی افزود: هم‌اکنون به دلیل حجم زیاد تردد محور کندوان از تهران به چالوس یک‌طرفه اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور مازندران با تاکید بر اینکه با توجه به اتمام مراسم بزرگ‌داشت ارتحال امام (ره) و برگشت کاروان‌ها جاده‌های مازندران شلوغ‌تر می‌شود، افزود: در صورت بار ترافیکی سنگین محدودیت‌های ترافیکی در این جاده‌ها انجام می‌شود.

وی از دو طرف بودن تردد در دو محور سوادکوه و هراز خبر داد و گفت: تمامی رانندگان و مسافران نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و از سرعت غیرمجاز و هرگونه شتاب و عجله پرهیز کنند.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: همچنین توصیه می‌شود در صورت اعمال محدودیت ترافیکی رانندگان با صبر و حوصله با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری داشته باشند تا سفر خوبی برایشان رقم بخورد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما