شناسهٔ خبر: 66998595 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت‌نام جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳

معاون اول روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ نام‌نویسی کرد.

صاحب‌خبر -

اسحاق جهانگیری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

فناوری‌های نوظهور و مبتنی بر اینترنت را فرصتی برای توسعه کشور می‌دانیم

جهانگیری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اولویت‌های اصلی ما معیشت مردم و توسعه همه جانبه برطرف کردن ناترازی ها، گسترش اشتغال ایجاد توازن منطقه‌ای تأمین سلامت آموزش و امنیت مردم و حفظ محیط زیست خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های نوظهور و مبتنی بر اینترنت را نه تنها تهدید نمی‌پنداریم که آن را فرصتی برای توسعه کشور می‌دانیم، گفت:مبارزه با فساد را از مسیر گسترش شفافیت، تعهد به مسئولیت پذیری و پاسخگویی و پذیرش سوت زنی و نقش آفرینی رسانه‌های پیگیری می‌کنم.

جهانگیری افزود: من آمده ام تا نظام مدیریتی کشور را به جای تکیه زدن بر تبلیغات و صنعت دستاوردسازی به ضرورت مهم درد‌ها و دغدغه‌های مردم از قبیل کوچک شدن سفره، رنج بیماری و بیکاری و مداخله در زندگی آنها و تلاش برای کاهش و حل آنها سوق دهم.

اسحاق جهانگیری

حل مسایل را با مشارکت و اعتماد مردم میسر می‌دانم

او تاکید کرد: باور دارم با همه کسانی که در اندیشه ایرانند حتی با من متفاوت فکر می‌کنند، می‌توانم کار کنم.می آیم تا از ایرانیانی رأی بگیرم که خواهان زندگی بهتر هستند می‌آیم تا رأی ایرانیانی را طلب کنم که رفع تحریم‌ها و توسعه فراگیر و اقتصاد شکوفا می‌خواهند و می‌دانند لازمه همه اینها اجماع سازی در همه سطوح است؛ احیای سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مادی و انسانی کشور؛ تکیه بر توان ملی، قدرت بازدارندگی و تعامل با جهان و حل مساله تحریم‌های ظالمانه با تاکید بر اصل عزت، حکمت و مصلحت؛ رعایت عزت و شرافت و کرامت انسان، به ویژه نسل جوان و زنان و دختران.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: من با آگاهی به همه این مسائل پیچیده و سخت و با امید به برداشتن قدم‌هایی در جهت اصلاح رویکرد‌ها و رویه‌های غلط، و خلق ظرفیت‌های تازه وارد عرصه انتخابات شدم. به رغم تنوع و تعدد مسایل و مشکلات کشور، امکان کاهش و حل آنها را با مشارکت و اعتماد مردم میسر می‌دانم.

حل مسائل باید با اجماع‌سازی در میان همه ارکان نظام صورت گیرد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران همواره در پی آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت بوده‌اند و در تمام این سال‌ها تلاش شده است تا این اهداف محقق شود. علیرغم همه این تلاش‌ها و دستاوردهایِ حاصله، امروز، نتیجه رضایت بخش نیست، و روشن است که کشور در شرایط پیچیده، و مردم در وضعیت سختی قرار دارند.

جهانگیری گفت: حال ایران خوب نیست. همه دستاورد‌های متنوعی که کسب کرده ایم نتوانسته است احساس بالندگی، رشد و توسعه، را ایجاد کند. ایران امروز می‌تواند این تنگنا‌ها و چالش‌ها و حتی بحران‌ها را پشت سر بگذارد و چشم انداز راهگشا و امید بخشی را پیش روی خود ببیند.

وی بیان کرد: مدل حل مسائل بنیادین و ابرچالش‌ها باید بر اجماع سازی در میان همه ارکان نظام و تامین مشارکت فعال آنان بر وجود مساله و راه‌حل آنها و به کارگیری تیم مدیریتی کاردان، مبتنی باشد.

نظر شما