شناسهٔ خبر: 66998126 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

بیانیه مدیر حوزه خواهران به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت قهرمان و رشید ایران علیه استعمار و استکبار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام‌خمینی(ره) پیوندی ناگستنی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور به مناسبت سالروز ارتحال امام‌خمینی(رحمة‌الله‌علیه) و قیام خونین ۱۵خرداد بیانیه ای منتشر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام‌خامنه‌ای(دامت‌برکاته) : "امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند".

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، حضرت امام‌خمینی(رحمة‌الله‌علیه)، یادآور مجاهدی نستوه است که به پشتوانه ایمان کامل، اعتقاد الهی، عمل صالح و با سلوک علمی و عملی خود، کاخ حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد و با تکیه و الگوگیری از فرهنگ عظیم قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام در مقابل ابر قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و به کالبد اسلام روح تازه‌ای بخشید.

امام‌خمینی‌(رحمة‌الله‌علیه) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم و عامل، سیاست‌مداری مُدبر، مُدیری توانا و رهبری عادل که با "ایثار و از خودگذشتگی" اسلام ناب محمدی را در جهان احیا کرد و امید را در دل مستضعفان زنده ساخت.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت قهرمان و رشید ایران علیه استعمار و استکبار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام‌خمینی(رحمة‌الله‌علیه) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ حضرت روح‌الله(رحمة‌الله‌علیه) را دریافت کرده‌اند و این بیداری بزرگ و تاریخی و دفاع مردم جهان از ملت مظلوم فلسطین نیز ریشه در راهبرد آن پیر جماران در دفاع از قدس شریف دارد.

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب‌اسلامی، حضرت امام‌خمینی(رحمة‌الله‌علیه) و قیام خونین ۱۵خرداد، را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، علما و مراجع عظام تقلید، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و مردم بصیر ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری‌اسلامی و ادامه دادن راه شهدای اسلام و انقلاب، تحت لوای فرامین رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام‌خامنه‌ای عزیز در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش تلاش نماییم.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور

نظر شما