شناسهٔ خبر: 66997423 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سبحانی پس از ثبت نام در انتخابات:

غفلت از اجرای قانون اساسی به امنیت ملی آسیب‌های جدی وارد کرده است‌

سبحانی پس از ثبت نام در انتخابات: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: غفلت از اجرای سیستمی قانون اساسی به امنیت ملی آسیب‌های جدی وارد کرده است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن سبحانی بعد از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور گفت: به انبوه مشکلات خطیر کشور واقفم و از آثار سوء کاهش سرمایه اجتماعی و پیامدهای آن در شرایط فعلی و دهه پیش رو آگاهم. التزام به اعمال ریاست قوه مجریه را صرفا از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی تنها راه مسالمت آمیز می دانم.

وی افزود: طی یک برنامه منضبط و نفس گیر میان مدت نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعامل های موجود را مقدمتا کاهش و سپس کنترل می کنم، چنین دستاوردی نمی تواند موضوع تبلیغات باشد اما می تواند زمینه ساز انعطاف در سیاست و سیاست گذاری، رونق و توسعه اقتصادی و امید و شادابی اجتماعی باشد.

این نانزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حاکمیت عدم تعادل‌های گستره و عمیق در بخش‌های مختلف امور کشور و عدم سازماندهی میان‌مدت آنها، شرایط نامساعد و به میانسالی رسیده اقتصاد، تغییر و تحولات نسلی جمعیت و تجربه رویکردهای متفاوت فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در مقایسه با نسل‌های پیشین، محصول اجتناب‌ناپذیر رویکردی در مدیریت امور کشور است که به واسطه آن ایفای مسئولیت اجرای قانون اساسی توسط روسای جمهور، تحت تاثیر مسئولیت ریاست قوه مجریه آنان مقرر بوده است.

سبحانی گفت: غفلت از اجرای سیستمی قانون اساسی به امنیت ملی که از طریق تامین رضایت مردم در وجوه گوناگون زندگی که ترجمان دقیق امنیت اقتصادی است آسیب‌های جدی وارد کرده است‌.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما