شناسهٔ خبر: 66997235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان سرهنگ پاسدار محسن شیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار و معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور
شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا، اعتقاد راسخ با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر
با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی توانست کاخ ظلم و ستم طاغوت را فرو ریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، بزرگ مرد و مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با شجاعت، اقتدار، صلابت و ایثار باعث زنده شدن اسلام محمدی و جوشش چشمه امید در بین مستضعفان و آزادیخواهان جهان شد. 
یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم.

اینجانب رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، هموطنام عزیزم به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، ایثار گران، جانبازان، آزادگان و مردم ولایتمدار استان لرستان تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، تلاش نماییم و بیش از پیش موجبات یاس و نا امیدی دشمنان اسلام ناب محمدی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

نظر شما