شناسهٔ خبر: 66996916 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جلسه کمیسیون تحویل بخش اول تونل مکانیزه مترو اسلامشهر به طول ۴.۵ کیلومتر برگزار شد

جلسه کمیسیون تحویل  تونل حفاری مکانیزه مترو آزادگان-اسلامشهر از محدوده ورودی کمربندی آزادگان تا رودخانه کن با حضور تمامی اعضا برگزارشد. جلسه کمیسیون تحویل  تونل حفاری مکانیزه مترو آزادگان-اسلامشهر از محدوده ورودی کمربندی آزادگان تا رودخانه کن با حضور تمامی اعضا برگزارشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، ،جلسه کمیسیون تحویل  تونل حفاری مکانیزه مترو آزادگان-اسلامشهر از محدوده ورودی کمربندی آزادگان تا رودخانه کن با حضور اعضای کمیسیون تحویل پروژه های عمرانی شهرداری اسلامشهر، رضا_عظیمی عضو شورای اسلامی شهر، صمد علایی معاون امور زیربنایی،  کارشناسان سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر، نمایندگان شرکت حرا و قرارگاه خاتم الانبیا و مشاورین  طرح برگزار شد، پس از بررسی مسائل و چالش های اجرای پروژه و نحوه رفع مشکلات احتمالی مطرح و مقرر شد جهت اجرای مرحله روسازی و ریل گذاری موضوعات صورتجلسه و برای واگذاری به شرکت  بعدی صورتجلسات فصل مشترک ادامه کار انجام پذیرد.

نماینده شورای اسلامی شهر در کمیسیون تحویل با اشاره به اینکه مترو مطالبه بحق مردم اسلامشهر است گفت: به لطف خدا و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری و عوامل اجرایی و فنی پروژه و مهندسین شهرداری اسلامشهر، حفاری مترو اسلامشهر به اتمام رسیده و قرارداد روسازی و ریل گذاری در مرحله تحویل کارگاه می باشد و به امید خدا حدوداً تا کمتر از دو سال آینده مردم اسلامشهر حلاوت استفاده از مترو اسلامشهر را خواهند چشید.

گفتنی است عملیات اجرایی مترو اسلامشهر در دو قطعه اجرا شد که قطعه اول به طول حدود ۹۰۰ متر از انتهای خط ۳ متروی تهران آغاز و تا شفت کارگاه ورود تونل مکانیزه انجام که در ماه گذشته جلسه کمیسیون تحویل قطعه مذکور که بصورت NATM حفاری شده بود، برگزار و یوم جاری جلسه کمیسیون تحویل قطعه دوم از شفت ورود دستگاه حفار مکانیزه تا شفت پشتیبان شاتره به طول ۴.۵ کیلومتر برگزار گردید.

لازم به ذکر است طول تونل مترو نزدیک به ده و نیم کیلومتر بوده که به زودی عملیات اجرایی روسازی و ریل گذاری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما