شناسهٔ خبر: 6699685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تعامل | لینک خبر

پاسخ زريبافان به سوال درباره اختلاس در بنياد شهيد

صاحب‌خبر -
رييس سابق بنياد شهيد و امور ايثارگران در دولت دهم بدون تکذيب انجام اختلاس در زمان مديريتش در اين بنياد، با طفره رفتن از پاسخي روشن به ابهامات در اين زمينه گفت: بگذاريد هيات تحقيق و تفحص مجلس کار خود را انجام دهد.

مسعود زريبافان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران پارلماني درباره تحقيق و تفحص نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از بنياد شهيد و امور ايثارگران در زمان مديريت دولت قبل گفت: بگذاريد کارشان را بکنند.وي در پاسخ به اينکه اعضاي هيات تحقيق و تفحص مي گويند که مسوولين سابق يعني شما، از آنها بارها به دادگاه شکايت کرده ايد، اظهار داشت: از خودشان بپرسيد.

رييس بنياد شهيد دولت دهم در پاسخ به اينکه آيا اختلاسي و جرمي در زمان مديريت شما در دولت قبل رخ داده است يا خير گفت: بگذاريد هيات تحقيق و تفحص کار خودشان را انجام دهند.

چندي پيش، امير خجسته رييس هيات تحقيق و تفحص از بنياد شهيد و امور ايثارگران با بيان اينکه تحقيق و تفحص از مديريت بنياد شهيد است نه از خود بنياد گفت: شفاف نبودن عملکرد مالي بنياد شهيد، عدم توجه کامل به ايثارگران و مشکلات مديريتي از جمله دلايلي است که 90 نماينده مجلس را براي تحقيق و تفحص از بنياد شهيد مصمم کرده است.همچنين اختلاس صورت گرفته در بانک دي و اختلاس 15 ميليارد توماني يکي از مديران اين سازمان در دولت قبل ، از تخلفات مطرح شده در تحقيق و تفحص از بنياد شهيد است.

نظر شما