شناسهٔ خبر: 66996785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امام خمینی (ره) به مردم هویت و شخصیت بخشید

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ما بر مبنای اسلام شکل گرفت، همان اسلامی که محوریت و جامعیت دارد و این عزت و اقتدار را امام (ره) به مردم ایران عطا فرمودند که برای مردم ایران هویت و شخصیت بخشید و تمامی نیازهای بشر را پاسخگوست.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج از کردستان،امام خمینی (ره) با خلاص خود و با همه وجود برای عزت انقلاب و سربلندی ملت ایران مجاهدت کردند امامی که بااخلاص خود توانست اسلام نابت محمدی (ص) را بر جهان حاکمیت بخشد.

وی افزود: همه ما مدیون امام راحل و خون پاک شهدا هستیم و هریک باید گام مؤثری در جهت حفظ و نشر ارزش‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران برداریم.

سردار گشتاسبی گفت: امام همه ملت‌های عالم را با انقلاب خود بیدار کرد و امروز راه امام و یاد امام و اسلامی که امام عزیز پرچم‌دار آن بود به شایستگی در عالم نمایان شده و همه مردم مسلمان جهان از آن به‌عنوان الگو در راه آزادی و حق بهر می‌برند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ملت ایران با پیروی از رهنمودهای امام (ره) در برابر رژیم تا دندان مسلح شاهنشاهی ایستادند و حکومت طاغوت را به زباله‌دان تاریخ انداختند و امروز صدای این انقلاب در مصر، یمن، بحرین و دیگر کشورهای به‌پاخاسته به گوش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه احیای ارزش‌های اسلامی و جهاد با دشمنان درس بزرگ حضرت امام (ره) به تمام جهانیان است گفت: مردم ما هر ساله در چنین روزی به یاد امام (ره) و راه ایشان این مناسبت را گرامی می‌دارند چرا که امام منشأ بیداری ملت ایران از یوغ دنیای استکبار بود.

سردار گشتاسبی بیان داشت: امام به ما و ملت ما هویت داد و امروز در سایه این هویت ملت ما ملتی سربلند و شناخته شده در جهان است.

انتهای خبر/

نظر شما