شناسهٔ خبر: 66996661 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۶ کشته و زخمی در تیراندازی آریزونای آمریکا

در تیراندازی در ایالت آریزونا آمریکا دو نفر از جمله یک افسر پلیس کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از وبگاه شبکه‌ ای بی سی نیوز، در تیراندازی در ایالت آریزونا آمریکا دو نفر از جمله یک افسر پلیس کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.
پلیس اعلام کرد که یک افسر و یک غیرنظامی در اوایل صبح شنبه در حادثه تیراندازی در جامعه بومی رودخانه گیلا در آریزونا کشته و یک افسر دیگر و سه نفر دیگر زخمی شدند.
بر اساس اعلام اداره پلیس منطقه، مأموران در حوالی ساعت ۲ بامداد به وقت محلی در حال پاسخگویی به حادثه‌ای بودند که چندگلوله شلیک شد.
بر اساس اعلام پلیس، شش نفر در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، از جمله افسر جاشوا بریز که در بیمارستان جان خود را از دست داد. پلیس اعلام کرد بریس کمتر از یک سال در این نیرو حضور داشت و همچنان در حال آموزش میدانی بود.
به گزارش وبگاه کی ان ایکس وی (KNXV) وابسته به شبکه‌ای بی سی، پدر بریس هم افسر بود که در سال ۲۰۰۶ هنگام انجام وظیفه در یک تصادف رانندگی جان باخت.
بر اساس اعلام پلیس، یک فرد ناشناس که مورد اصابت گلوله قرار گرفته نیز در صحنه کشته شده است. پلیس اعلام کرده که یک افسر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در وضعیت وخیم، اما پایدار در بیمارستان است.
پلیس اعلام کرد سه غیرنظامی باقی مانده نیز که هدف گلوله قرار گرفتند در بیمارستان در حال بهبودی بودند. به گفته بازرسان، نام هیچ مظنونی ذکر نشده است و تا عصر شنبه هیچ بازداشتی صورت نگرفته است. تحقیقات در مورد تیراندازی، اکنون با کمک اف بی آی (FBI) همچنان ادامه دارد.
استفان رو لوئیس، فرماندار جامعه هندی رودخانه گیل، به قربانیان تسلیت گفت. او در بیانیه‌ای اعلام کرد: می‌دانم که از طرف کل جامعه خود صحبت می‌کنم وقتی می‌گویم ما برای افسران پلیس کشته و مجروح خود و تک تک اعضای جامعه که تحت تأثیر چنین خشونت غم انگیزی قرار گرفته اند غمگین هستیم. هیچ چیز عمیق‌تر از یک زندگی کوتاه نیست. ما برای افسران خود و خانواده‌های آنها دعا خواهیم کرد و برای هر عضو جامعه، هر عزیز و هر خانواده‌ای که تحت تاثیر اتفاق امروز صبح قرار گرفته اند دعا می‌کنیم.

 

نظر شما