شناسهٔ خبر: 66996507 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تسليت مديرکل راه و شهرسازي استان اصفهان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني (ره)

صاحب‌خبر -
پيام تسليت مديرکل راه و شهرسازي استان اصفهان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني (ره)
خبرگزاری آریا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است؛
بسمه تعالی 
"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.
امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با " ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.
یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت، ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین 15 خرداد را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، عموم مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان و خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان تسلیت عرض می نمایم.

نظر شما