شناسهٔ خبر: 66978855 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایرانشهر)، متن پیام شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان به مناسبت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد بدین شرح است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود و سوگ جانگداز رهبر حکیم و مقتدای خویش صاحب ماتم و عزا شدند. بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی خویش و به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حالی به سوگ آن سفر کرده می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده دارد.

۱۵خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. .این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ، را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان و مردم شریف استان تسلیت عرض می نمایم . امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

نظر شما