شناسهٔ خبر: 66996164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

استاندار ایلام در پیامی با تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، سال‌روز قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

صاحب‌خبر -

                                                    پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ متن پیام حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سی و پنجمین سالگرد رحلت جانگدازِ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، یار و یاور مظلومان و ندای فروخورده ستمدیده‌گان عالم، حضرت امام خمینی (ره) فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی آن امام عظیم‌الشأن است.

امام عزیزی که در ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغازگر نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی شد و با درهم‌شکستن استبداد و استکبار و طاغوت زمانه، خواست و اراده یک ملت خداجوی را به منصه ظهور گذاشت و با خود عزت، استقلال، شکوه، عظمت و جلال را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

 امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از رحلت امام راحل (ره) نه تنها یاد و نامش در بین مردم ایران، بلکه در میان تمامی ملت‌های آزاده جهان، زنده و جاوید است و انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه خلف برحق و صالحش، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی به پیش می‌رود.

مسیر سراسر عزت و افتخاری که در راه آن شهیدان زیادی در ادوار مختلف، خود را فدا کرده‌اند؛ شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و ... شهدای خدمت؛ شهیدان رجایی و باهنر، بهشتی، رئیسی و یاران باوفایشان که ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره آنها، بر روان پاکشان درود می‌فرستیم. 

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله‌سالار قیام خونین پانزده خرداد؛ حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف، ولایت‌مدار و انقلابی استان ایلام تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدای قیام خونین پانزده خرداد را گرامی داشته و بر روان پاک آنها درود فرستاده و بار دیگر با شهدا و امام شهیدان و خلف صالح ایشان مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) تجدید میثاق می‌بندیم.
در پایان موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

نظر شما