شناسهٔ خبر: 66995930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به اهتمام ویژه این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با همکاری حوزه و پایگاه‌های تابعه آماده نقش‌آفرینی در برگزاری مراسم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن زاده وحدت ملی و هوشیاری برابر توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمن را نیاز راهبردی دائمی کشور دانست و با تأکید بر عزم و اراده راسخ ملت شریف ایران در ناکام‌سازی جریان‌های معاند و ضد انقلاب یادآور شد: به فضل الهی حضور پرشور آگاهانه و انقلابی ملت ایران در برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در سراسر کشور به‌ویژه مراسم روز ۱۴ خردادماه تهران نشان خواهد داد که ایران و ایرانی راه امام را فراموش و یا گم نکرده است و با نصب‌العین قرار دادن میراث گرانقدر مقام معظم رهبری، لحظه‌ای از آرمان‌ها و درس‌های او غفلت نخواهد کرد.

مسئول بسیج شهرداری تهران با اشاره به اهتمام و دستور کار ویژه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر آیین‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در سال ۱۴۰۲ گفت: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته در بخش‌های مختلف، هماهنگی‌ها و فراهم‌سازی ظرفیت‌ها و تمهیدات لازم از جمله در زمینه تسهیل حضور و پذیرایی از زائران در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، گفتنی است سازمان بسیج شهرداری تهران متولی برپایی ۱۰ پردیس فرهنگی و اجتماعی و ۱۰ غرفه راهنمای زائر است. غرفه های راهنمای زائـر، مهدهای کـودک، ایستگاه مـادر و کـودک، ایستگاه تندرستی، جهت ارائه خدمات به کودکان جهت تسهیل امور زائرین در خدمت رسانی به مردم آماده خدمت خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما