شناسهٔ خبر: 66995779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

حضرت امام خمینی(ره) منشأ تحولات بزرگی در ایران و جهان شد

«کامرانی» گفت: حضرت امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی منشأ تحولات بزرگی در ایران و جهان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان استان  با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) رهبر فقيد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی سرمنشاء تحولات بزرگی در ایران و جهان شد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) دست مستكبران را از غارت اموال و منابع کشور کوتاه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام زمینه ساز رشد و پیشرفت بی نظیر ایران در بخش های مختلف شد که با قبل از آن قابل مقایسه نیست. 

کامرانی با اشاره به قیام پانزده خرداد اظهار داشت: قیام پانزده خرداد در سال ۴۲ به رهبری حضرت امام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و منشأ تحولات شگرف و پیروزی آن در سال ۵۷ بود.

وی تصریح کرد: ابعاد گسترده قیام مردمی  پانزده خرداد ۴۲ که سرآغاز پیروزی انقلاب با قیام خودجوش مردم تهران، قم و سایر مناطق در اعتراض به دستگیری حضرت امام بود برای نسل جوان جامعه تبیین گردد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت و جایگاه مهم شرکت های دانش بنیان در توسعه کشور و استان، تصریح کرد: بروز رسانی بانک اطلاعاتی شرکت های دانش بنیان استان هرمزگان برای توسعه زیست بوم فناوری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کامرانی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی  شرکت های دانش بنیان را با حمایت از محصولات تولیدی آنها پشتیبانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: تخصیص کامل بودجه مربوط به حوزه پژوهش، اجرای کامل قانون جهش تولید دانش بنیان و جذب نخبگان حوزه دانش بنیان در دستگاه‌های اجرایی از جمله اقداماتی است که دستگاه می توانند برای حمایت از دانش بنیان در دستور کار قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: تشکل منظم جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان می تواند نقش بسزایی در تقویت حوزه دانش بنیان استان ایفا کند.

کامرانی گفت: برگزاری کارگاه ها و رویداد های آموزشی برای شناسایی افراد مستعد جدید در حوزه دانش بنیان نیازمند اهتمام و پیگیری است.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش های ملی و استانی به منظور معرفی ظرفیت ها و محصولات و ترویج فرهنگ دانش بنیان در دستور کار متولیان حوزه دانش بنیان قرار استان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شهرداران استان، پارک علم و فناوری استان را در دستیابی به اهداف مردم پایه یاری کنند.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان نقش فعال و پویاتری در حوزه اقتصاد دریا محور ایفا نمایند و متناسب با سياستهای ابلاغی رهبری در این حوزه و  آمایش سرزمین ظرفيتها و استعداد های مغفول مانده را عملياتی و بالفعل تبدیل كنند.

انتهای پیام/

نظر شما