شناسهٔ خبر: 66995457 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

علی صوفی پس از ثبت نام در انتخابات 1403: باید برای جوانان زندگی مناسبی در کشور ایجاد کنیم

علی صوفی گفت: برنامه کاندیداتوری من از طرف حزب پیشرو اصلاحات است. من دبیرکل این حزب هستم و از طرف شورای مرکزی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدم. آنچه باعث شد در این عرصه وارد شوم تجارب کاری من است که مدت‌های زیادی استاندار بودم و اشنایی کاملی به مسائل اجرایی دارم و به مسائل فنی آشنا هستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت: ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم تا در کشور باقی ماند. نسل امروز نمی‌توانند در کشور زندگی کنند و مهاجرت می‌کنند.

علی صوفی گفت: برنامه کاندیداتوری من از طرف حزب پیشرو اصلاحات است. من دبیرکل این حزب هستم و از طرف شورای مرکزی حزب برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی شدم.  آنچه باعث شد در این عرصه وارد شوم تجارب کاری من است که مدت‌های زیادی استاندار بودم و  اشنایی کاملی به مسائل اجرایی دارم و به مسائل فنی آشنا هستم.

وی افزود: آنچه من فکر می‌کنم باید مورد توجه قرار بگیرد سه چیز است. یکی انقلاب دیجیتالی است که واقعیت عظیمی است که بعد از انقلاب صنعتی در دنیا مورد توجه قرار گرفته است و امروز مبنای توسعه انقلاب دیجیتالیسم است. دخترم با خود را اوردم که طرحی با عنوان کارت صنایع فرهنگی ایجاد کرد که با امضای رئیس جمهور در حال اجرایی است.

وی تصریح کرد:  قرن بیست و یکم در سه عرصه تغییراتی داشته است. انقلاب دیجیتالیسم مبنای کاری است و عدم رشد آن در کشور امکان توسعه و  ایجاد اشتغال امکان ندارد. ما باید برای جوانان ما زندگی مناسبی ایجاد کنیم تا در کشور باقی ماند. نسل امروز نمی‌توانند در کشور زندگی کنند و مهاجرت می‌کنند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما