شناسهٔ خبر: 66993951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کاخ سفید: اگر حماس طرح آتش‌بس را بپذیرد، اسرائیل نیز «بله» می‌گوید

«جان کربی» مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید امروز (یکشنبه) طی سخنانی، اظهار امیدواری کرد طرح آتش‌بس سه مرحله‌ای از سوی اسرائیل و حماس پذیرفته شود.کربی امروز در برنامه تلویزیونی «این هفته» جرج استفانوپولوس گفت که این طرح سه‌ مرحله‌ای از سوی اسرائیل پیشنهاد شده است که تیم امنیتی این دولت در وزارت خارجه روی آن به توافق رسیده‌اند

صاحب‌خبر -
کاخ سفید: اگر حماس طرح آتش‌بس را بپذیرد، اسرائیل هم «بله» را می‌گوید
کد خبر: 662165
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۳ ۲۲:۲۰:۰۰

«جان کربی» مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید امروز (یکشنبه) طی سخنانی، اظهار امیدواری کرد طرح آتش‌بس سه مرحله‌ای از سوی اسرائیل و حماس پذیرفته شود.

به گزارش ایرنا از  ای بی سی نیوز، مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید گفت که کشورش انتظار دارد اسرائیل در صورت پذیرش حماس با طرح سه مرحله‌ای اخیر با آتش بس دائمی موافقت کند و به برقراری صلح بله بگوید.

کربی امروز در برنامه تلویزیونی «این هفته» جرج استفانوپولوس گفت که این طرح سه‌ مرحله‌ای از سوی اسرائیل پیشنهاد شده است که تیم امنیتی این دولت در وزارت خارجه روی آن به توافق رسیده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر این پیشنهاد، یک پیشنهاد اسرائیلی، به حماس داده شده است. این کار پنجشنبه شب به وقت ما انجام شد. ما منتظر پاسخ رسمی حماس هستیم. ما انتظار داریم مقامات حماس نیز از این طرح استقبال کنند.

کربی ادامه داد «ما همه انتظار داریم که حماس با این پیشنهاد موافقت کند؛ همچنین همانطور که پیشنهاد اسرائیل به آنها منتقل شد، اسرائیل نیز پاسخ مثبت دهد.»

برچسب‌ها:

نظر شما