شناسهٔ خبر: 66993681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

آماده‌باش کامل راهداران استان مرکزی برای تسهیل سفرهای ایام ارتحال امام خمینی (ره)

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آماده باش ۳۰ اکیپ راهداری برای تسهیل سفرهای ایام ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمدهادی نوروزی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: برای ارائه خدمات هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به کاربران جاده‌ای بویژه زائران عبوری از راه‌های استان در ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ۳۰ اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سطح راه‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم به کاربران جاده‌ای ارائه شود.

وی محورهای اراک - توره، اراک - سلفچگان، اراک - خمین، خمین - الیگودرز، ساوه - تهران، ساوه - سلفچگان، دلیجان - سلفچگان و دلیجان - اصفهان را مهم‌ترین راه‌های ارتباطی در این ایام عنوان کرد و گفت: ۶۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۰ دستگاه خودروی گشت با حضور در سطح راه‌ها قوت قلبی برای مسافرین عبوری از راه‌های استان مرکزی خواهند بود.

نوروزی یادآور شد: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بصورت شبانه روزی از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی مردم هستند.

نظر شما