شناسهٔ خبر: 66993081 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

انفجارهای مهیب در ۲ شهرک اسرائیلی پس از حملات موشکی حزب‌الله

نیروهای حزب‌الله لبنان امروز هم به حملات خود به شهرک‌ها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه دادند که در جریان آن، صدای چند انفجار مهیب از «نهاریا» و «حیفا» شنیده شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه و پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، امروز هم شهرکها و مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار داد.نیروهای حزب الله امروز 9 بار به مواضع صهیونیستها حمله کردند.
در این حملات، مقرهای نظامی «الرمثا» و «السماقه» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» هدف حملات موشکی قرار گرفتند.حزب الله پس از آن، مقر فرماندهی لشکر 210 «جولان» را در مقر نظامی «نفح» با دهها موشک کاتیوشا هدف قرار داد. نیروهای مقاومت لبنان همچنین در مقر «العباد» کمینی طراحی کردند که با ورود تجهیزات نظامی اسرائیل، آن را منفجر کردند که همه سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

رزمندگان حزب الله همچنین شهرکهای «المطله» و «کریات شمونا» را موشک‌باران کردند. حزب الله در بیانیه خود تأکید کرد که حمله به کریات شمونه با دهها موشک کاتیوشا صورت گرفته است.در پی این حملات، آژیرهای خطر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمد. برخی منابع از شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در «حیفا» خبر دادند، ولی هنوز جزئیات بیشتری درباره علت انفجار منتشر نشده است.نیروهای حزب الله همچنین منطقه «نهاریا» را با چند موشک هدف قرار دادند که صدای چند انفجار از آن به گوش رسیده است.

برچسب‌ها:

نظر شما