شناسهٔ خبر: 66992815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرصت طلایی راموس: این پیشنهاد را نمی‌توان رد کرد!

سرخیو راموس، مدافع سویا، با پیشنهاد چشمگیری از سوی باشگاه سن‌دیه‌گو آمریکا مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سن‌دیه‌گو به هر رقمی که شده سرخیو راموس را می‌خواهد. باشگاه آمریکایی که برای اولین‌بار در فصل 2025 قرار است در لیگ ام ال اس بازی کند، قرارداد چشمگیری را به مدافع میانی سویا پیشنهاد می‌دهد. سویا در مواجهه با چنین پیشنهادی بعید است که بتواند راموس را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.

بر اساس گزارش نشریه اسپورت، در 38 سالگی همه چیز نشان می‌دهد که راموس برای امضای آخرین قرارداد بزرگ دوران حرفه‌ای خود، به آمریکا می‌رود. مدافع میانی سویا، یکی از کاپیتان‌های این تیم، در آستانه جدایی از تیم سانچس پیس‌خوان است.

از چهار کاپیتانی که فصل اخیر را در سویا آغاز کرده بودند، تنها دو کاپیتان باقی مانده‌اند. فرناندو رگس و ایوان راکیتیچ در ژانویه به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کردند. خسوس ناواس هم قصد داشت تیم را ترک کند اما تصمیم گرفت یک سال دیگر بماند.

2029665

پیشنهاد 4 میلیونی سویا

راموس به جدایی نزدیک است. در 30 ژوئن، قرارداد این مدافع با سویا به پایان می‌رسد و به گفته ماکسیمو دلاکروز، روزنامه‌نگار اسپانیایی، به او پیشنهاد شده با دستمزد 4 میلیون یورویی برای یک فصل دیگر در سویا بماند.

در چند روز آینده دیداری بین ویکتور اورتا، گارسیا پیمینتا و دل نیدو کاراسکو با این فوتبالیست برگزار می‌شود تا درباره قرارداد جدید با راموس مذاکره کنند. او در سویا نقش مهمی داشته است. در مجموع، او در این فصل 37 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و 3301 دقیقه بازی کرد که در آن 7 گل زد و یک پاس گل ارسال کرد.

حقوق سه برابری سن دیه‌گو

به هر حال پیشنهاد آمریکایی برای راموس شگفت انگیز خواهد بود. سن دیه‌گو اف سی به او پیشنهاد سه برابر می‌دهد. قرار است او برای یک قرارداد یک ساله 12 میلیون یورو دریافت کند. در فوتبال آمریکا چنین قراردادهایی مرسوم نیست و در نهایت طی دو فصل چنین رقمی را به یک بازیکن پیشنهاد می‌دهند.

نظر شما