شناسهٔ خبر: 66992217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تفاهم نامه همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با بازنشستگی هما

آیین تفاهم نامه همکاری آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور با صندوق بازنشستگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تفاهم نامه همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با هما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مهرداد عظیمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت: با انعقاد این تفاهم نامه میان سازمان فنی و حرفه ای کشور با صندوق بارنشستگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آموزش مهارت های حرفه ای به جامعه هدف صندوق بازنشستگی هما ارائه می شود.
عظیمی گفت: این سند بامحور توانمندسازی و مهارت آموزی کارکنان، خانواده ها و بازنشستگان صندوق بازنشستگی سازمان هواپیمایی کشورمنعقد می شود.
وی افزود: شناسایی مشاغل موجود، آینده پژوهی مشاغل جدید، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی بر اساس الزامات، ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز بر اساس نیازسنجی جهت 1300 نفر از دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس زیرمجموعه این صندوق، ارتقاء مهارت های تخصصی 60 درصد از کارکنان شاغل در مجموعه های خدماتی وابسته به صندوق بازنشستگی، شناسایی و تدوین استانداردهای آموزشی مشاغل صنایع هوایی از موضوعات و زمینه های همکاری در این سندهمکاری است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: این تفاهم نامه به مدت سه سال و در 11 ماده میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای و صندوق بازنشستگی سازمان هواپیمایی کشور(هما) ایجاد شده است.

نظر شما