شناسهٔ خبر: 66992040 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

همراه اول طرح اعطای بورسیه تحصیلی را برای نخبگان در دانشگاه تهران در نظر گرفت

صاحب‌خبر -

اپراتور همراه اول طرح ارائه بورسیه تحصیلی را برای حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد در مقطع کارشناسی ارشد در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول با هدف حمایت از دانشجویان نخبه و با استعداد، دومین طرح ارائه بورسه تحصیلی را ویژه «مقطع کارشناسی ارشد» در رشته‌های مهندسی برق، کامپیوتر، صنایع و همچنین مدیریت در دانشگاه تهران اجرا کرد.

جزئیاتی از بورسیه تحصیلی همراه اول

بورسیه تحصیلی همراه اول به سال تحصیلی 1404-1403 و فقط در مقطع «کارشناسی ارشد دانشگاه تهران»، برای گرایش‌های مدیریت، مدیریت کسب و کار، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این گرایش‌ها به شرح زیر است:

  • گرایش‌های مدیریت شامل مدیریت استراتژیک، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته، هوشمندی کسب و کار، مهندسی مالی و مدیریت ریسک، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته
  • گرایش‌های مدیریت کسب و کار شامل استراتژی، بازاریابی، سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات، عملیات و زنجیره تامین، فناوری و مالی
  • گرایش‌های مهندسی برق و صنایع به ترتیب شامل مخابرات سیستم و شبکه‌های مخابراتی، مدل‌سازی سیستم‌ها و تحلیل داده‌ها، روش‌های بهینه‌سازی، لجستیک و زنجیره تامین و مدیریت پروژه
  • گرایش‌های مهندسی کامپیوتر شامل نرم افزار هوش مصنوعی، رباتیک و نرم افزار

مواردی چون دریافت حقوق تا سقف 20 میلیون تومان در ماه متناسب با زمان فعالیت در همراه اول و همچنین تخصیص هزینه خرید لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند از 15 میلیون تا 45 میلیون تومان متناسب با رتبه کنکور کارشناسی ارشد به‌عنوان مزایای این طرح محسوب می‌شوند.

ضمن این‌که افرادی که این بورسیه را دریافت کنند، می‌توانند پایان‌نامه و دستاوردهای تحصیلی خود را با حمایت اپراتور همراه اول تا سقف 100 میلیون تومان به انجام برسانند. از سایر مزیت‌های این بورسیه تحصیلی نیز می‌توان به شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه ICT و تجربه حضور در پروژه‌های ملی و تحقیق و توسعه همراه اول اشاره کرد.

متقاضیان با مراجعه به آدرس https://hamrah.academy/blog/second-scholarship-period می‌توانند به اطلاعات بیشتری در مورد این بورسیه تحصیلی دست پیدا کنند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد همراه اول کارفرمای برتر سلامت محور تهران شد

نظر شما