شناسهٔ خبر: 66991894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دستگیری پزشک قلابی فضای مجازی در تفتان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری پزشک قلابی فضای مجازی در شهرستان تفتان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: یکی از شهروندان با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت شخصی در یکی از پیام رسان‌ها خود را پزشک زنان معرفی و پس از ارائه مشاوره، اقدام به اخذ عکس و فیلم شخصی کرده و سپس اقدام به اخاذی و تهدید به انتشار فیلم و عکس‌های دریافتی کرده، که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل شد.

وی افزود: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته توسط افسران پلیس فتا استان، با توجه به حساسیت و پیشگیری از هرگونه اختلافات و فروپاشی کانون گرم خانواده، متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شناسایی و ضمن هماهنگی‌های لازم متهم در حوزه شهرستان تفتان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر بزه انتسابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پرونده تکمیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: با بررسی‌های فنی صورت گرفته در تجهیزات هوشمند متهم، مشخص شد تعداد زیادی از شهروندان در سراسر کشور در دام این فرد شیاد قرار گرفته‌اند که برای طرح شکایت می‌توانند به پلیس فتا شهرستان خود مراجعه و طرح شکایت کنند.

نظر شما