شناسهٔ خبر: 66991159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جزییات اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) در سالگرد ارتحال امام را...

اقتصاد ایران: سازمان بهشت زهرا (س) از استقرار ۴۸ موکب مردمی خدمت‌رسانی تا آماده‌سازی اماکن اسکان زائرین برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد: برای دومین سال پیاپی ۴۸ موکب مردمی با حضور ۱۵۰ نفر از نیروهای مردمی به منظور خدمت‌رسانی به زائرین مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با پشتیبانی سازمان بهشت زهرا (س) در بلوار «سلام امام» مستقر می‌شوند.

این موکب‌ها علاوه بر پذیرایی در بخش فرهنگی و اجتماعی با محوریت بهداشت و درمان خواهران و برادران، مهد کودک، مشاوره حقوقی، خانواده، تحصیلی و کودک و نوجوان راه اندازی می‌شوند.

همچنین زینبیه شهدای مدافع حرم، ۲ تخته چادر راپال در قطعه ۵۰ و ۱۹ گلزار شهدا و مجموعه ورزشی سازمان بهشت زهرا (س) جهت اسکان زائرین شرکت‌کننده در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مهیا شده‌اند.

در راستای ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زائرین نیز ۱۳ ایستگاه صلواتی مستقر در گلزار شهدا از ظهر سیزدهم تا بعدازظهر چهاردهم خرداد برای پذیرایی و ارائه خدمات به زائرین اعلام آمادگی کرده‌اند.

علاوه بر خدماتی که از طریق سازمان بهشت زهرا (س) به مواکب مستقر در بلوار سلام امام ارائه خواهد شد، امکانات پخت و پز و آشپزخانه سازمان در اختیار گروه‌های مردمی قرار گرفته و پیش بینی شده تا ۱۵ هزار وعده غذا و پنج هزار وعده صبحانه در این آشپزخانه حاضر و طی سه وعده توزیع شود.

همچنین به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران پردیس فرهنگی با برپایی غرفه‌های نمایش فیلم، بازی و ورزش در ضلع شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما