شناسهٔ خبر: 66990807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خللی در حرکت رو به پیشرفت ایران ایجاد نمی‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه‌ای الهی و اسلامی برخوردار است، گفت: علیرغم توطئه های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز اما بدخواهان این نظام و انقلاب بدانند هیچ خللی در ادامه مسیر و حرکت رو به پیشرفت ایران ایجاد نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی، فرمانده سپاه ناحیه سمنان در جلسه شورای معاونان و مدیران سپاه ناحیه سمنان اظهار کرد: شهید مطهری یکی از ستون‌های مستحکم مبنایی نظام و انقلاب بودند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرموده اند اگر می‌خواهید بدانید پشتوانه انقلاب چیست تفکرات شهید مطهری را مطالعه کنید، گفت:امام خمینی (ره) در پیامی پس از شهادت شهید مرتضی مطهری در دوازدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۰ فرمودند «مطهرى که در طهارت روح و قوّت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود، رفت و به ملأ اعلى‏ پیوست، لکن بدخواهان بدانند که با رفتن او شخصیت اسلامى و علمى و فلسفى ‏اش نمى ‏رود. تروریست‌ها نمى ‏توانند شخصیت انسانى مردان اسلام را ترور کنند. آنان بدانند که به خواست خداى توانا ملت ما با رفتن اشخاص بزرگ در مبارزه علیه فساد و استبداد و استعمار مصمم‌تر مى‏ شوند. ملت ما راه خود را یافته و در قطع ریشه‏ هاى گندیده رژیم سابق و طرفداران منحوس آن از پاى نمى ‏نشیند. اسلام عزیز با فداکارى و فدایى دادن عزیزان رشد کرد. برنامه اسلام از عصر وحى تاکنون بر شهادت توأم با شهامت بوده. قتال در راه خدا و راه مستضعفین در رأس برنامه‏ هاى اسلام است». 
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در ادامه بخش دیگری از سخنان امام خمینی (ره) را در شهادت شهید مرتضی مطهری را قرائت کرد و گفت: امام راحل فرموده اند «اینان که شکست و مرگ خود را لمس کرده و با این رفتار غیرانسانى مى ‏خواهند انتقام بگیرند یا به خیال خام خود مجاهدین در اسلام را بترسانند، بد گمان کرده ‏اند. از هر موى شهیدى از ما و از هر قطره خونى که به زمین مى ‏ریزد، انسانهاى مصمم و مبارزى به وجود مى ‏آید. شما مگر تمام افراد ملت شجاع را ترور کنید والّا ترور فرد هر چه بزرگ باشد، براى اعاده چپاولگرى سودى ندارد. ملتى که با اعتماد به خداى بزرگ و براى احیاى اسلام بپا خاسته با این تلاش هاى مذبوحانه عقبگرد نمى‏ کند. ما براى فداکارى حاضر و براى شهادت در راه خدا مهیا هستیم».
سرهنگ عبداللهی با تأکید بر اینکه مبنای اعتقادی پشتوانه اسلام است، گفت: شهید بهشتی به همراه ۷۲ تن از یاران باوفایش در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به دست منافقان به شهادت رسیدند و امام خمینی (ره) در روز نهم تیرماه همان سال در جمع خانواده‌های معظم شهدای هفتم تیرماه فرمودند «ملتی که برای اقامۀ عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن مجید و کوتاه کردن دست جنایتکاران ابرقدرت و زیستن با استقلال و آزادی قیام نموده است، خود را برای شهادت و شهید دادن آماده نموده است و به خود باکی راه نمی‏دهد که دست جنایت ابرقدرت‌ها از آستین مشتی جنایتکار حرفه‏ای بیرون آید و بهترین فرزندان راستین او را به شهادت رساند. مگر شهادت ارثی نیست که از موالیان ما که حیات را عقیده و جهاد می‏دانستند و در راه مکتب پرافتخار اسلام با خون خود و جوانان عزیز خود از آن پاسداری می‏کردند به ملت شهیدپرور ما رسیده است؟ مگر عزت و شرف و ارزش‌های انسانی، گوهر‌های گرانبهایی نیستند که اسلاف صالح این مکتب، عمر خود و یاران خود را در راه حراست و نگهبانی از آن وقف نمودند؟
عبداللهی با اشاره به توطئه‌های دشمنان از همان آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز گفت: عامل حفظ و نگهداری کشور ما از دستان کینه توزان این انقلاب و نظام نعمت بزرگی به نام «ولایت» است که باید قدردان این نعمت باشیم.
وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه‌ای الهی و اسلامی برخوردار است و بدانیم هیچ خللی در ادامه مسیر و حرکت رو به پیشرفت ایران ایجاد نمی‌شود، چون این نظام و انقلاب از نعمت ولایت فقیه برخوردار است.

نظر شما