شناسهٔ خبر: 66990310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزیمت زائران حرم روح‌الله از اردبیل

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اعزام ۲ هزار زائر حرم روح‌الله را از استان اردبیل به تهران شاهد هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکرالله عبدی عصر یکشنبه در مراسم اعزام زائران حرم امام خمینی (ره) در اردبیل اظهار داشت: 2 هزار زائر از استان اردبیل در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در مرقد آن امام سفر کرده حاضر شده و بار دیگر با آرمان‌‌های انقلاب اسلامی و نهضت روح‌الله تجدید میثاق خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) فردا با حضور زائران، عاشقان روح‌الله و سخنرانی مقام معظم رهبری در جوار مرقد امام راحل برگزار خواهد شد که امیدواریم زائران اعزامی از این برنامه معنوی و ارزشمند استفاده کرده و رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب‌العین برنامه‌ها و هدف گذاری‌های خود قرار دهند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در سخت‌ترین شرایط که نظام غرب و شرق از دین و معنویت فاصله گرفته و در مسیر مادی و پوچ گرایی حرکت می‌کردند، امام خمینی پرچم عزتمند اسلام ناب را برافراشت تا این نهضت عظیم با پیشوایی امام خمینی به نتیجه رسیده و ملت ایران از یوغ استبداد و استکبار خلاصی پیدا کنند.

عبدی به ویژگی‌های امام راحل در طول قیام علیه شاه و ظالمان مستبد نظیر خستگی‌ناپذیری و مبارزه بی‌امان در کنار حمایت از مظلومان و مستضعفان را یادآور شد و افزود: برجستگی قیام لله امام خمینی ساده زیستی، توجه به خلق‌‌الله و توجه به مستضعفان و زاغه‌‌نشینان بود تا با روحیه ظالمانه و مستکبرانه برخورد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امام راحل همچون مولا و پیشوای خود امام حسین (ع) و نبی مکرم اسلام علیه کفر، نفاق و بت‌پرستی به پا خاسته و اجازه نداد تا ملت ایران همچنان در خفت و خواری بمانند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ضرورت برگزاری برنامه‌های باشکوه سالگرد ارتحال امام را در مناطق مختلف استان یادآور شد و اضافه کرد: در شهر اردبیل فردا از ساعت 10 صبح و در مصلای امام خمینی برنامه عزاداری و بزرگداشت امام راحل و ارتحال جانسوز آن سفر کرده همیشه جاوید برگزار شده و 15 خرداد نیز برنامه‌های گرامیداشت شهدای والامقام در شهرها و مناطق مختلف استان با شکوه حضور مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/131

نظر شما