شناسهٔ خبر: 66990218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش قلعه نویی به عدم دعوت از حسین حسینی

ایرنا

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باید به نفرات جوان میدان داد، گفت: سیدحسین حسینی یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است، اما اکنون شرایط روحی خوبی ندارد و به اردو دعوت نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،‌ امیر قلعه‌نویی در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال ایران به هنگ‌کنگ، اظهار داشت:‌ در ابتدا باید از رسانه‌ها تشکر کنم چراکه در یک سال گذشته از تیم ملی حمایت کردند و عرق ملی خود را به خوبی نشان دادند. بعد هم باید در مورد بازی با ترکمنستان صحبت کنم که از چند جهت برای ما مهم بود. اول اینکه برای نخستین بار بود که ما ترکمنستان را در عشق‌آباد بردیم و جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را گرفتیم. ۳ امتیاز آن بازی برای ما خیلی مه بود و سرگروه ماندیم.

وی ادامه داد: بازی با هنگ‌کنگ را هم با همین شرایط نگاه می‌کنیم چراکه باید در مرحله سوم گروهی در سید اول باقی بمانیم و بهترین‌ها را انتخاب کردیم تا در این سفر ما را همراهی کنند. دو بازی هنگ‌کنگ و ازبکستان برای ما بسیار مهم است و باید به نتایجی که می‌خواهیم دست یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: باید خدا را شاکر باشیم که جوان‌های خوبی داریم. بازیکنان جوانی که در اردوی قبلی دعوت شده بودند، پس از آن بازگشت به لیگ بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند و عملا ما را سربلند کردند.

قلعه‌نویی در واکنش به عدم دعوت از سیدحسین حسینی دروازه‌بان موفق تیم فوتبال استقلال به اردوی تیم ملی، گفت: او در دوره گذشته و قبل از شروع این فصل شرایط خوبی نداشت، اما دعوتش کردیم و حتی یک نیمه برابر کنیا به میدان رفت. در ادامه به شرایط خوب خود بازگشت و امسال در بین بهترین‌ها بود، اما الان از نظر روحی در شرایط خوبی نیست و بهتر دیدیم در اردوهای بعدی به ما ملحق شود.

وی ادامه داد: خیلی از بازیکنان هم بودند که در لیگ عملکرد خوب داشتند و می‌توان به برخی نفرات از جمله در تیم‌های مس رفسنجان، استقلال و سپاهان اشاره کرد. امید عالیشاه از پرسپولیس خیلی خوب بود اما با توجه به اینکه شرایط سنی بالایی دارد و عقبه ملی نداشت، دعوت نشد. رامین رضاییان هم خوب است اما در این اردو نخواهد بود.

قلعه‌نویی تاکید کرد: حسینی مشکل غیرفوتبالی ندارد، وقتی در بازی برابر دیناموکیف از او استفاده کردم گفتم یکی از بزرگترین دروازه‌بانان ایران می‌شود و خوشحالم کاپیتان استقلال شده و در تیم ملی هم حضور دارد. او تجربه بازی در جام‌جهانی را دارد و شاگرد خود من بوده و خیلی هم او را دوست دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: جزو معدود دفعاتی است که تیم ملی بدون تمرین راهی سفر می شود. امیدوارم بتوانیم با تغییراتی که در تیم ایجاد می‌کنیم، مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی برسیم و بعد به بازی با ازبکستان فکر می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران، پنجشنبه هفته جاری در مرحله مقدماتی جام‌جهانی میهمان هنگ‌کنگ است و سپس سه‌شنبه ۲۲ خردادماه پذیرای ازبکستان است. پیش از این صعود ایران و ازبکستان از گروه E قطعی شده است.

نظر شما