شناسهٔ خبر: 66989785 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

کاندیدای ریاست جمهوری: مردم به من رأی ندهند /رضوانی: از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند

نماینده مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: انشاالله شورای نگهبان بنده را جزو داوطلب نهایی قرار ندهند تا از پاسخ سوال در یوم الحساب معاف شوم. اگر شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را تأیید کرد، انشاالله مردم به بنده رأی ندهند تا باز هم از سوال در یوم الحساب معاف گردم. اما اگر مردم به بنده اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفش آهنی خواهم پوشید. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین میرزایی، نماینده مجلس یازدهم بعداز ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انشاالله شورای نگهبان بنده را جزو داوطلب نهایی قرار ندهند تا از پاسخ سوال در یوم الحساب معاف شوم. اگر شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را تأیید کرد، انشاالله مردم به بنده رأی ندهند تا باز هم از سوال در یوم الحساب معاف گردم. اما اگر مردم به بنده اعتماد کردند، آنگاه در مسیر خدمت کفش آهنی خواهم پوشید.

وی درباره انگیزه ظاهری خود برای حضور در عرصه انتخابات گفت: تاکنون برنامه های بسیاری نوشته و اجرا شده است اما وضعیت معیشتی مردم، گرانی، اشتغال، نظام بانکی و سیاست های پولی و مالی و ... همین است که مشاهده می کنید. آقای هاشمی با آن هوش و اقتدار سیاسی که داشت، نتوانست مشکل اقتصادی کشور را حل کند. آقای خاتمی با محبوبیتی که در آن سال ها پیدا کرد، نتوانست مشکلات کشور را حل کند.

وی گفت: احمدی نژاد با جرأت، پرکاری و هوشی که داشت نیز نتوانست مشکلات را برطرف کند. آقای روحانی نیز که به جای خدا، دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد، هم نتواست بر مشکلات فائق بیاید. آقای رئیسی، آن مجاهد شریف عمرش کفاف نداد تا نتیجه کارش مشخص شود.

او ادامه داد: اما آیا می توان گفت که همه وزارای اقتصادی و روسای بانک مرکزی و مسئولین گذشته فاسد، بی سواد یا بی عرضه بودند؟! هرگز نمی توان چنین قضاوت کرد، پس چرا اوضاع اقتصادی اینگونه است؟
میرزایی معتقد است که ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شده و هیچ کسی نتوانسته آن را اصلاح کند. باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال و سرمایه داری دست برداشت و به الگوی پیشرفت ایرانی اسلامی و اقتصاد مقاومتی روی آورد.

پورابراهیمی: از حزب موتلفه متشکرم

کاندیدای ریاست جمهوری: مردم به من رأی ندهند /رضوانی: از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند

همچنین محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و حضور مستمر مردم در عرصه های سخت به دستاوردهای مهمی دست یافته که ضمن تقدیر از تمامی مسئولین اجرایی کشور در دولت های گذشته باید ازعان کرد که در برخی زمینه ها وضعیت کنونی نظام اساسا متناسب با ویژگی های انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به به رفع نیازهای مادی و معنوی مردم نمی باشد. امروز اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می باشد.

وی افزود: برای تحقق این مهم نیازمند چند گام اساسی و اساسی هستیم، که عبارتند از:

۱- کنار گذاشتن مجادلات حضور و دسته بندی های کاذب و استفاده از ظرفیت تمامی مدیران و کارشناسان معتقد به مبانی انقلاب برای ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی
۲- ایجاد انسجام کامل در مدیریت اجرایی کشور و جلوگیری از بخشی نگری در ارکان اجرایی نظام
۳- اهتمام برای اجرای اسناد بالا دستی به ویژه برنامه هشتم توسعه کشور با اولویت مسائل اقتصادی
۵- توانمندسازی درونی اقتصاد با رویکرد اقتصاد مقاومتی همزمان با بهره گیری ظرفیت ها در تعاملات منطقه ای و جهانی در عرصه اقتصادی
۶- علیرغم اولویت مباحث اقتصادی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

پورابرهیمی همچنین تصریح کرد: توجه به موضوعات فرهنگی، اجتماعی، امنیت ملی، سیاست خارجی از ارکان برنامه های اینجانب در مدیریت اجرایی کشور است. در پایان از اعتماد اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به اینجانب به عنوان فرزند کوچک نظام، بسیجی لشگر ثارالله به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی عزیز در دوران دفاع مقدس جهت حضور در چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و نیز از سایر تشکل ها و احزاب و گرایش ها که اعلام حمایت نمودند صمیمانه تشکر می‌کنم.

پورابراهیمی در پایان یادآور شد: اینجانب متعلق به تمامی مردم ایران می باشم و امیدوارم بتوانم خدمات ماندگاری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود برجای بگذارم.

رضوانی: برای کسب منصب بی‌رغبت هستم

کاندیدای ریاست جمهوری: مردم به من رأی ندهند /رضوانی: از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند

همچنین غلامحسین رضوانی، نماینده مجلس یازدهم و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: نظام جمهوری اسلامی که براساس قانون اساسی، نظام امامت و امت است میوه برآمده از چهارده قرن جهاد، شهادت و اسارت است.

وی افزود: نظام از مردم و مردم از نظام هستند، دشمنان فهمیده‌اند که جدایی بین این دو محال است، از جنس کسانی نیستم که با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند، مدعی بی‌رغبتی برای کسب مناصب و در پاسخ به درخواست‌های مردم پا پیش گذاشته‌ام.

رضوانی در ادامه تصریح کرد: احساس مسئولیت من در پاسخ به ندای درونی وجدان برای حمایت از مظلوم است، همه کسانی که در معرض نامزدی هستند مدیون مردم و نظام برآمده از خون شهدا هستند، توجه داشته باشیم که اسیر فضاسازی‌های قدرت طلبان مقدس‌نما نشویم.

۲۷۲۱۹

نظر شما