شناسهٔ خبر: 66989636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

یک زن برای نیمکت پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

اوسمار بدون تمدید قراردادش ایران را ترک کرد اما همسر سرمربی برزیلی پرسپولیس احتمالا تاثیر مهمی در آینده نیمکت این تیم خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

کمتر کسی تصور می‌کرد پرسپولیس با اوسمار به عنوان قهرمانی برسد اما دیگر هیچکس فکرش را نمی‌کرد که این سرمربی حتی یک لحظه برای امضای قرارداد جدید با پرسپولیس تردید کند. چرا که او از جایگاه مربی و تمرین‌دهنده به موقعیت سرمربی و نفر اول کادرفنی تیم رسیده بود و شاید خیلی‌ها پیش‌بینی می‌کردند که او مشتاق به تمدید قرارداد باشد اما...

حالا البته اتفاق خاصی نیفتاده و مذاکرات پرسپولیس با او به نتیجه مشخصی هم نرسیده اما همین که او بدون قرارداد ایران را به مقصد برزیل ترک می‌کند، نکات مهمی را برای هواداران پرسپولیس دارد و البته دوباره آنها را بعد از جشن قهرمانی در نگرانی و ابهام فرو می‌برد.

فصل گذشته بعد از دربی جام حذفی و برتری پرسپولیس مقابل استقلال که با قهرمانی دوگانه این تیم همراه بود، یحیی گل‌محمدی صحبت‌های نگران‌کننده را با خبرنگاران مطرح کرد و بسیاری تصور پایان کار او را در جمع سرخپوشان داشتند که البته با چند ماه تاخیر این اتفاق رخ داد و حالا دوباره سناریوی مشترک برای تزلزل نیمکت پرسپولیس، پیش آمده است.

حالا اما یک متغیر جدید در آینده پرسپولیس به وجود آمده است. اوسمار ویه‌را در صفحه اینستاگرام خود پستی را به زبان برزیلی منتشر کرد که ترجمه فارسی آن یک نکته جالب را برای هواداران پرسپولیس در خود دارد؛ اینکه علاوه بر رضا درویش و اوسمار ویه‌را، فرد سومی هم در آینده کار سرمربی پرسپولیس تاثیر دارد.

اوسمار در بخشی از پست خود نوشت: «همچنین به عشق زندگیم می‌خواهم بگویم روزهای دور از تو تمام شد. من دیگر نمی‌توانم زندگیم را بدون تو تحمل کنم. روشنایی من دلیل زندگی من خیلی دوستت دارم.»

این را که کنار خروج سریع او از ایران برای مرخصی بعد از پایان فصل بگذارید، نکات شفاف و صریحی را در خود دارد و آنقدر شفاف است که یک راه بیشتر جلوی پای پرسپولیس نمی‌گذارد: اوسمار بدون همسر و خانواده خود در ایران کار نخواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که شرایط زندگی سرمربی برزیلی به چه شکلی است و آیا او می‌تواند همراه همسرش در ایران زندگی کند یا خیر.

البته شب گذشته حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد با اوسمار خبر داد و درویش نیز سعی می‌کند موضوع تمدید با او را مسئله حادی نشان ندهد (که البته شاید در نهایت نیز حاد نشود و جذابیت کار در پرسپولیس، او را دوباره به ایران بکشاند).

اما در هر حال علاقه اوسمار به زندگی در کنار خانواده و دلتنگی شدید برای همسرش که پای ثابت پست‌های اینستاگرامی سرمربی پرسپولیس است، تبدیل به یک موضوع جدید برای آینده پرسپولیس شده و سرخپوشان باید هرچه زودتر این مسئله را حل و فصل کنند. هرچند که کنترل آن را در اختیار ندارند.

بیشتر بخوانید: شایعه عجیب در شهر؛ ساپینتو جانشین نکونام در استقلال!

نظر شما