شناسهٔ خبر: 66989627 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در رشته‌های ادبیات و داستان‌نویسی؛

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی بسیج هنرمندان زنجان آغاز شد

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: ثبت نام کلاس‌های تابستانی بسیج هنرمندان در رشته‌های شعر، قصه‌گویی، خاطره نویسی و داستان، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سال‌های گذشته همزمان با ایام تابستان دوره‌های آموزشی فرهنگی و هنری برای هنرمندان زنجانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: فراخوان مربوط برای ثبت نام هنرمندان منتشر شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: عکاسی دیجیتال، شعر، قصه‌گویی، خاطره نویسی و داستان، نویسندگی خلاق، گویندگی و فن بیان، مبانی ادبیات داستانی، ساخت ظروف تزئینی، طراحی و نقاشی روی پارچه و لباس، فیروزه‌کوبی و جواهردوزی از جمله‎ رشته‌های هنری و فرهنگی است که طی ایام تابستان برگزار خواهد شد.

رستمخانی با اشاره به اینکه ثبت نام در این دوره‌ها در دفتر بسیج هنرمندان انجام می‌شود، افزود: مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا ۲۵ خردادماه و پس از آن طبق زمان‌بندی کلاس‌ها دایر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان دوره‌های آموزشی را به صورت مستمر برگزار می‌کند، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این دوره‌ها بالاست، چرا که مربیان دوره‌ها از افراد مجرب هریک از رشته‌های فنی و هنری هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان همچنین از برگزاری جشنواره‌های ادبی و فرهنگی توسط این سازمان خبر داد و گفت: این جشنواره‌ها در رشته‌های شعر، داستان، پادکست و فیلم، مستند و… برگزار می‌شود.

نظر شما